medlem-165337 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei Har nettopp spillt inn et pianostykke. Jeg ønsker å forbedre meg selv, og lurer på om noen vil gi meg konstruktive tilbakemeldinger. Lytt til denne og si hva du vil! http://soundcloud.com/kimjonni/dream-of-memory Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Fint! Det er vel det eneste jeg har å si. Lastet den ned jeg. Endret 27. november 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Konstruktivt: Synes det ble litt for mye staccato både i høyre og venstre hånd. Bruk pedal mer flittig. For mye accelerando. Du har veldig mange forskjellige tempo i sangen. Jeg hører du mange steder gjør det med vilje, personlig synes jeg ikke det passer så godt, spesielt ikke der du gjør det uten at det er med vilje. Bassgangen ble litt kjedelig og lite utfordrende etter hvert. Jeg klarer ikke sette fingeren på akkurat hva, men at venstre hånd spiller mer "andrestemme"-aktig bassgang (ikke andrestemme heller, men at den spiller noe som passer litt bedre til enn bare at den går fra kvint til oktav. Rundt 0.25 f.eks er det ikke veldig mye som skjer. Alt i alt savner jeg litt mer markant bassgang og mer pedalbruk. Selv om jeg nå bare poengterer det som ikke var fullt så bra, håper jeg ikke du tror jeg synes dette var helt fært, for det var det ikke! Men det jeg sa over tror jeg kan forbedre en del. Lenke til kommentar
Friluftskar Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 (endret) Synes dette er bare tull! Som om du forsøker å lage en "kavalkade" og du har ikke takt. Synes ikke det er problem at du skifter takt, men du gjør det (var det) 5 - 6 ganger, i et kort "stykke"! Tror du skulle lære deg å spillet et inntsrumet, før du begynner med slike selvkomponerte rarriteter. Du får skaffe deg veiledning, hos noen som kan dette. Skal du legge ut noe, så forsøke deg heller på et kjent pianostykke, vise, eller noe annet. Denne komponeringen (trolig uten å lage noter, m.m.), synes jeg er tull. Men, det er min mening. Endret 27. november 2012 av geco5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Godt du tok deg tid til å være konstruktiv i samme slengen, da.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 De første 30 sekundene har potensiale. Med litt modifisering, blant annet ved å strekke melodien over et lengre tidssrom og fylle inn like toner etter hverandre kunne det feks passet som en del av en Trance-låt på 6-9 minutter. Etter 30 sekunder ble det mye fjas og rot. Skaping av musikk er en lang prosess og den eneste metoden er prøving og feiling. 1 Lenke til kommentar
medlem-165337 Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Takker for alle tilbakemeldingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå