Gå til innhold

660Ti nekter å gå over 705MHz i PlanetSide2

Anbefalte innlegg

Som det står har jeg et problem med at skjermkortet mitt (MSi 660TI Power Edition) ikke vil kjøre på full styrke, eller kansje det gjør det men bruker så mye strøm at det blir satt en strek ved 705MHz.

Jeg har prøvd å skifte innstillingene i spillet, jeg bruker siste WHQL driver og jeg har overklokket kortet.

Skal teste å kjøre spillet uten overklokken, men spillet nekter å starte så jeg re-installerer det nå.

Noen anelse om det kan være noe annet enn overklokken?

Jeg vet ikke hvilken informasjon som er relevant å gi utover dette, men bare spør så skal jeg finne det frem.

Endret av Felnahkriin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke som jeg har merket, i de andre spillene jeg har går den opp til 1320MHz. Skal prøve å resette overklokken og sette innstillingene til medium nå og se hvor langt jeg kommer med det.

EDIT 1: Nå har jeg testet og den ligger på 1005MHz nå uten overklokken, jeg har dog ikke vært i heftig kamp siden det er få spillere på. GPU usage ligger mellom 35-55%. Med overklokk lå den konstant på over 95%.

Er det da PS2 som ikke liker overklokking eller er det jeg som har gjort noe feil? Skal nå skru opp grafikken litt og se hvordan det går.

EDIT 2: Spiller nå på høyeste grafikk uten store problemer. Noen dips på svære eksplosjoner, men kjernen ligger på 1189MHz stabilt.

Endret av Felnahkriin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...