Microprosessor Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg skal kjøpe en ny mobil, mest sannsynlig en fra Apple. Det jeg er usikker på er hvilken modell jeg bør velge. Er 5'ern raskere og "bedre"? Er det verdt å bruke noen hundrelapper på å kjøpe den nyeste? Her trenger jeg deres erfaring, helst noen som har brukt en iPhone 5 og 4s. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har ikke brukt dem selv. Men 5 har større skjerm, raskere prosessor og er mer solid. iPhone er kjent for å knuse, men 5 er mer solid. Velg 5. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har aldri forstått meg på de som kjøper telefon som har vært på markedet i over 1 år. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har ikke brukt dem selv. Men 5 har større skjerm, raskere prosessor og er mer solid. iPhone er kjent for å knuse, men 5 er mer solid. Velg 5. Takk for tips! Jeg har aldri forstått meg på de som kjøper telefon som har vært på markedet i over 1 år. Tusen takk! (Prisforskjellen kan jo være en årsak?) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ja, men prisforskjellen er såpass liten at det ikke er noe å "tjene" på det. Hvis du har planer om å bytte den ut senere kan det være verdt å ta med annenhåndsverdien av en iPhone 5 i forhold til en iPhone 4S når den tid kommer. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Jeg har ikke brukt dem selv. Men 5 har større skjerm, raskere prosessor og er mer solid. iPhone er kjent for å knuse, men 5 er mer solid. Velg 5. Jeg har hørt at iPhone 5 blir varm etter mye bruk, det tror jeg ikke passer meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Føler vel egentlig det gjelder alle smarttelefoner jeg? Ved heftig bruk av mobilnett,film eller spilling har ihvertfall mine telefoner hatt en tendens til å bli varme (Desire,iPhone 4,S2,One X) iPhone 5 på vei til meg. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Da blir det iPhone 5 på meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Husk at du må bestille deg ett nano-sim, eller du kan klippe/pusse ned ditt eksisterende sim. Lenke til kommentar
Microprosessor Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Husk at du må bestille deg ett nano-sim, eller du kan klippe/pusse ned ditt eksisterende sim. Ja, det skal jeg! Jeg tror ikke jeg skal fikle med noe simkort-bestiller i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå