SD88 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei. Jeg har en ps3 som jeg har koblet til en pc skjerm. Denne skjermen er en audio utgang som jeg har koblet til 2.1 anlegget mitt til med en vanlig 3.5 jack, og dette fungere fantastisk bra når jeg spiller (etter at jeg aktiverer stereo lyd i spillet), men for en eller annen grunn får jeg ingen lyd i selve ps3 menyen. Jeg hører altså ikke klikke lyden når jeg blar mellom menyene (ja, lyden er aktivert og fungerer på tv), men det verste at jeg heller ikke får noe lyd når jeg skal se på film... Trodde det var mulig å endre dette inne på settings på selve skjermen, men der er det ingenting å endre på. Synes det er så rart at det fungerer når jeg spiller, men ikke ellers. Er det noen som har noe tips til hva jeg kan prøve på? Har prøvd å gå inn på lyd innstillingene på ps3'en, men finner ikke ut av det. Inne på lyd innstillingene står det at HDMi er i bruk for bilde og lyd og dette stemmer da jeg bruker HDMi fra ps3'en til skjermen. Håper noen har noem tips å komme med, takk på forhånd Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Ser du har satt tråden som løst, anbefaler deg å skrive hva løsningen var, det kan være andre som har samme problem vet du Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Ser du har satt tråden som løst, anbefaler deg å skrive hva løsningen var, det kan være andre som har samme problem vet du Skjønner hva du mener, men problemet er at jeg fortsatt ikke vet hva som skjedde. Etter at jeg slo av Playstation og så startet den senere på dagen fungerte alt igjen som normalt. Kunne vært en lydmessig defekt på selve skjermen jeg brukte. Kjøpte en ny LG 27" IPS LED skjerm til 3000kr, men etter en uke var den full av piksel feil og mye annet tull så det endte opp med at jeg leverte den tilbake til butikken. Etter at de hadde tatt en test på skjermen viste deg seg at den var "full" av defekter/feil fra produsenten, blant annet mange løse deler. Fikk så pengene tilbake og bestilte ny skjerm fra Komplett. Denne har fungerte smertefritt fra dag 1. Det er en Samsung 27" LED skjerm. Her en linken til den nye Samsung 27" LED skjermen: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752237 Her er linken til LG skjemen jeg kjøpte først: http://www.elkjop.no/product/data/pc-skjerm/LGIPS277LBN/lg-27-led-skjerm-ips277l-bn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå