Leeson Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Jeg er nå lykkelig eier av Catch sin 2mbit SDSL pakke Det er 4 pc'er i huset som skal ha internett. Før hadde jeg ADSL fra Telenor, da plugget jeg bare alle pc'ene i ruteren(SMC Barricade 7008BR) og det var det. Men fra Catch har jeg fått en IP-adresse som jeg skal bruke på pc'en for at internett skal fungere. Hvordan skal jeg få alle pc'ene på internett samtidig? For de kan ikke ha samme ip? mvh, Leeson Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Før hadde jeg ADSL fra Telenor, da plugget jeg bare alle pc'ene i ruteren(SMC Barricade 7008BR) og det var det. Men fra Catch har jeg fått en IP-adresse som jeg skal bruke på pc'en for at internett skal fungere. Hvordan skal jeg få alle pc'ene på internett samtidig? For de kan ikke ha samme ip? Du setter opp routeren din med den faste IP-en og så kjører du som før. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Før hadde jeg ADSL fra Telenor, da plugget jeg bare alle pc'ene i ruteren(SMC Barricade 7008BR) og det var det. Men fra Catch har jeg fått en IP-adresse som jeg skal bruke på pc'en for at internett skal fungere. Hvordan skal jeg få alle pc'ene på internett samtidig? For de kan ikke ha samme ip? Du setter opp routeren din med den faste IP-en og så kjører du som før. jepp gjør som agvg sier så burde det funke supert Lenke til kommentar
Leeson Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Og det gjorde det, takk for hjelp Lenke til kommentar
_W_ Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Eller du kan gjøre slik jeg gjorde når jeg hadde samme linje, bestille mer IP'er. Har du først råd til 2Mbit SDSL fra den desiderte beste bredbåndsleverandøren, har du råd til å betale for extra fast IP óg 8) Lenke til kommentar
magikern Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 en kar jeg kjenner har samma greiene som deg og bruker en hjemmebygd Debian server som gateway, det er vel egentlig det aller smarteste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå