Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En blokade er noen (som regel stater, siden det krever militær makt) Greitt. Sionistene er ikke en stat, men en superstat. De står over stater. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Så nå sier du at de hadde militære styrker? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Du bruker fortrinnsvis amerikanske soldater og britiske soldater. I større konflikter bruker de det meste som soldater. Greitt system, la de andre krige med deres sønner. Sionistenes egne sønner brukes helst til noe mere produktivt. Endret 17. desember 2012 av Rosario 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Og det skal vi jo egentlig ikke vite, selv om noen få utvalgte forumbrukere allikevel vet det, og dermed kan det selvsagt ikke dokumenteres. Eller? Geir Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Sionistenes egne sønner brukes helst til noe mere produktivt. Siden jødene er det forfulgte folk (bibelsk sett), og romfolket har sammenfallende historie (endelig løsning) Er det noen form for samarbeide, dem i mellom? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Sionister finner vi i mange land http://www.jewishvir...by_country.html Immigration to Israel: Russia/Ukraine (Former USSR) 1,214,993 Morocco, Algeria & Tunisia 354,852 Romania 276,586 Poland 173,591 Iraq 131,138 United States 97,116 Ethiopia 88,848 Iran 76,934 Turkey 62,837 Argentina 59,925 France 52,515 Yemen 50,731 Bulgaria 44,372 Egypt and Sudan 37,763 Libya 35,844 United Kingdom 32,194 Hungary 32,022 India 28,702 Czechoslovakia (Former) 24,468 Germany 19,905 South Africa 19,378 Yugoslavia (Former) 10,768 Syria 9,547 De er organiserte. De som emigrerer til Israel får noe slikt som $200+$800 i støtte per måned så jeg et sted - ikke fra Israel, fra sionistene. Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Hvordan går du fra faktum A ("sionister" finnes i mange land) til påstand B (de er organiserte). Nå er jo ikke alle jøder sionister, men vi må gå ut fra at det finnes sionistiske jøder i de fleste land der det bor jøder. Ikke engang alle jøder som flytter til Israel er sionister, det kan være andre grunner til at de velger å flytte. Og ja, det finnes organisasjoner som hjelper utvalgte jøder å emigrere til Israel. De gjør dem ikke til sionistiske frontorganisasjoner, men til veldedighet. Geir Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Freemason, 1.3 millioner medlemmer i USA (og tilsvarende andre steder?) for å drive "veldedighet" Svali om sikkerhet ved freemason møter 1. Man har 3 vakter, en åpen vakt (1), og en skjult vakt (2) 2. Når noen ankommer inngang til hus vil de bli avvist av vakt (1) som bare vil si "privat" eller noe slikt. Hvis problemer sender vakt (2) melding "uventet gjest" til møtet 3. Når deltakerne på møtet får melding "uventet gjest" skal alle pakke papirene og avslutte Mer sikkerhet enn PST-møter vil jeg tro "veldedighet" er følsomme greier Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Du bruker fortrinnsvis amerikanske soldater og britiske soldater. I større konflikter bruker de det meste som soldater. Greitt system, la de andre krige med deres sønner. Sionistenes egne sønner brukes helst til noe mere produktivt. Men du sier noe annet i dette innlegget: Handelsblokade er vanlig krig. En boikott høres ikke så drastisk ut, kommer an på omfanget. Hvis halvparten av det Freedman sier stemmer blir det krig det også. Noen annen måte kunne ikke jødene krige på uten hær/milits/marine. 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Men du sier noe annet i dette innlegget: Etter at USA hadde blitt brakt inn i krigen ble amerikanerne kanonføde for sionistene (goimen ante ingenting om spillet - media var sionistiske den gang også - Amerikanerne trodde det var Japan som var den aggressive parten. De hadde ikke anelse og at sionistene under forhandlingene sa fuck you til japanerne på en slik måte videre forhandlinger var er vits Same procedure as last time med andre ord Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Så jødene tok/fikk kontrollen over USAs styrker i det landet erklærte krig mot aksemaktene? Hvordan gjorde de det? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Hva prater du om ?? Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg prøver å forstå verdenssynet ditt og hvordan du setter sammen flere forskjellige konspirasjoner som ved første øyekast har en logisk brist mellom seg. Du sier at jødene ikke hadde noen militær makt i utgangspunktet, men at amerikanerne ble "kanonføde" da de tok del i krigen. Hvordan skjedde det? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Freemason, 1.3 millioner medlemmer i USA (og tilsvarende andre steder?) for å drive "veldedighet" Å diskutere med deg er som en av disse gammeldagse skyteautomatene på tivoli der det plutselig spretter fram en skurk et nytt sted. Vi snakket om organisasjoner som hjelper jøder å emigrere til Israel, og så kommer du trekkende med frimurere. Om du mener å ha beviser for at det er frimurerne som betaler disse jødene så får du legge fram disse bevisene, og om du mener å ha argumenter for at det er annet enn veldedighet så argumenter for det. Jeg tenkte på organisasjoner som gjør dette helt åpent og av ideelle årsaker, som Shavei Israel. Akkurat som jeg betaler for at en ung gutt i en barneby utenfor Addis Abeba skal få et hjem og skolegang. Det er ikke noen konspirasjon, bare et ønske om å yte min lille skjerv til en bedre verden. (Tidligere betalte vi til en jente, hun er nå begynt på universitetet. Så vi liker å tro at det hjelper.) Geir Endret 17. desember 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Du sier at jødene ikke hadde noen militær makt i utgangspunktet, men at amerikanerne ble "kanonføde" da de tok del i krigen. Hvordan skjedde det? Jeg skrev - Noen annen måte kunne ikke jødene krige på uten hær/milits/marine. Det var i 1933. Her er konteksten Hitler vs. "jødene". Det er ikke jødene som styrer her, men sionistene. De var/ble splittet i to organisasjoner, en jødisk og en sionistisk, til etter krigen en gang. Pearl Habor 1941. Her var det ikke jødene som manipulerte, men sionistene. Jøder er religiøse og fredelige. Sionister er krigerske og ofte sataniske. De tåler ikke synet av hverandre. Vi snakket om organisasjoner som hjelper jøder å emigrere til Israel, og så kommer du trekkende med frimurere. Freemason er sionistisk. Frimurerne kan være hva som helst (mange lag med hemmeligheter), men et redskap for toppen. Det er mange muligheter her for en skyggeregjering for verdens sionister, utad framstår de som frimurere eller millionærer eller CEO'er eller statsekretærer. De som flyr verden rundt hvert år klarer sikkert å holde kontakten. Arne Næss var alltids med i en "Klubb" - også en møteplass Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Og hvordan kan vi alle enes om hva som er rasjonell tenkning? Personlig forutsetter jeg alltid at mine meningsmotstandere i vanskelige spørsmål aksepterer den vitenskapelige metode. Da har vi både en metode og et fakta-register å bygge på. Dersom de ikke aksepterer det vil jeg anta at vi aldri kommer til å klare å ha en ordentlig samtale, og at vi i hvert fall ikke vil bli enige. Endret 17. desember 2012 av Husam Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg skrev - Noen annen måte kunne ikke jødene krige på uten hær/milits/marine. Det var i 1933. Her er konteksten Hitler vs. "jødene". Det er ikke jødene som styrer her, men sionistene. De var/ble splittet i to organisasjoner, en jødisk og en sionistisk, til etter krigen en gang. Pearl Habor 1941. Her var det ikke jødene som manipulerte, men sionistene. Jøder er religiøse og fredelige. Sionister er krigerske og ofte sataniske. De tåler ikke synet av hverandre. Definisjonen på en sionist, er en person som ønsker en (sterk) jødisk nasjonalstat. Er det ikke rart at sionister ønsker å hjelpe et folk de hater, samtidig som jødene hater de menneskene som vil at de skal ha sin egen nasjonalstat? Her er det tydeligvis noe du må forklare hvordan henger sammen. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Det er ting jeg ikke forstår helt. Hvorfor organiserte George Soros forflytting av jøder (det sies av guru). Hvorfor ble jøder til de grader utnyttet av "jøder" i den jødiske gettoen i Warszawa. Hvem var disse "jødene" som utnyttet jødene? Sionister vil jeg tro. Sionistene jobbet gjerne for de tyske leirvaktene, i praksis mest ukrainere i tysk tjeneste. De store leirene var til tjeneste for I G Farben, et sionistisk konsert (eller tysk/sionistisk) [jeg har ikke full oversikt over hvem som produserte Zyklon B, men vil gjette det var IG Farben = sionister ] http://en.wikipedia.org/wiki/Zyklon_B To raise capital, Degussa split its controlling interest of Degesch with IG Farben in 1930: both companies held a 42.5% share in Degesch, with the remaining 15% held by the Th. Goldschmidt AG of Essen.[citation needed] Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Sonderkommandos were work units of Nazi death camp prisoners, composed almost entirely of Jews, who were forced, on threat of their own deaths, to aid with the disposal of gas chamber victims during The Holocaust. "Jobbet gjerne for de tyske leirvaktene" er en omskriving som mange vil si seg uenig i. Det står ingenting om hvorvidt disse menneskene var sionister. Men den artikkelen bekrefter holocaust, som du i utgangspunktet benektet. Hvem/hva er guru? Endret 17. desember 2012 av Zarac Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Og Sionistene var lovet Israel allerede i 1917, offentlig i 1923 -- så sionismen er ikke skyld i noenting i andre verdenskrig, da de allerede hadde oppnådd sitt mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg