Gå til innhold

Politiets beklagelse overfor jødene etter 70 år.

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Fant det fortere enn jeg trodde: Det begynner med dette innlegget fra en ny bruker i holocausttråden. Han fikk følge av blant annet z0roaster og Elder of Zyklon (hvor ble det av dem?), så jeg fikk nok av benekterargumenter. Mine argumenter finner dere i mine poster på de etterfølgende sidene. Folk får lese de sidene og gjøre seg opp sin egen mening.

Så, hvor er din dokumentasjon på jødenes angivelige krigserklæring? Du sier du har lagt den ut, så du kan vel gi oss en link. Så kan folk vurdere den også.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg har lagt ut dokumentasjon på hva "jødene" faktisk gjorde. (Jeg finner den gjerne igjen om nødvendig, men det er en evig lang tråd å lete i. Edit: Har postet link til den i neste innlegg.)

Nærmere bestemt, det fantes jødiske organisasjoner som oppfordret til økonomisk boikott etter at nazistenes syn på og etterhvert behandling av jøder ble kjent.

Du har ikke (meg bekjent) noensinne dokumentert at de erklærte krig. Det ville da også vært vanskelig, siden et splittet folk ikke kan erklære krig. Det kan bare stater. Jødene hadde ingen felles statsmakt (eller annen makt) som kunne erklære krig på dere vegne. De hadde ingen armé som kunne gå til krig heller. Det er nok rimelig sikkert at du om du leter kan finne enkeltpersoner også blant jødene som uttalte at de var i krig, men krigserklæringen mangler.

Det er her vi er uenige, for jeg sier som sagt at den dokumentasjonen du har lagt ut kun er jødenes egne bortforklaringer.

Jeg har lagt ut dokumentasjon på at jødene erklærte krig mot Tyskland, men den vil du ikke akseptere.

At jødene ikke på det tidspunktet hadde en stat er forsåvidt riktig, men de gjorde som de også har gjort senere, de fører krig by proxy.

Og på den tiden så kontrollerte de Englans og USAs militære styrker, antakelig også sovjet.

Etter andre verdenskrig så har de brukt USAs millitære styrker til å føre sine kriger rundt om i verden, og det gjør de nå også.

Lenke til kommentar

Jeg har lagt ut dokumentasjon på at jødene erklærte krig mot Tyskland, men den vil du ikke akseptere.

Men nå er det ikke meg du skal overbevise. Det er alle de unge som skal forvalte historien etter at jeg er borte fra denne verden. Legg den ut igjen, du, så kan de som leser tråden selv avgjøre hva de tror mest på. Eller du kan la det være, og la meg være den eneste som har "dokumentert dokumentasjonen". Det er greit for meg.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Men nå er det ikke meg du skal overbevise. Det er alle de unge som skal forvalte historien etter at jeg er borte fra denne verden. Legg den ut igjen, du, så kan de som leser tråden selv avgjøre hva de tror mest på. Eller du kan la det være, og la meg være den eneste som har "dokumentert dokumentasjonen". Det er greit for meg.

Riktig. Og det er derfor jeg har gitt deg opp. :)

Jeg vil forøvrig opplyse om at Hitler sannsynligvis også samarbedet med jødenes ledere, og at det antakelig var derfor han grep inn og sendte den sterkeste tyske armegruppen mot stalingrad da de sto utenfor Moskva og kunne ha vunnet krigen på østfronten.

Jeg vil nok legge dokumentasjonen ut igjen i en passende tråd om ikke lenge.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Det er her vi er uenige, for jeg sier som sagt at den dokumentasjonen du har lagt ut kun er jødenes egne bortforklaringer.

At jødene ikke på det tidspunktet hadde en stat er forsåvidt riktig, men de gjorde som de også har gjort senere, de fører krig by proxy.

Og på den tiden så kontrollerte de Englans og USAs militære styrker, antakelig også sovjet.

Etter andre verdenskrig så har de brukt USAs millitære styrker til å føre sine kriger rundt om i verden, og det gjør de nå også.

Kan du eventuelt dokumentere at kildene stammer fra jøder og at jødene (som enkeltindivider eller gruppe) har eller har hatt kontroll over ulike staters militære styrker?

Hvis jøder kontrollerte engelske og amerikanske styrker og hadde en egeninteresse av at de to statene deltok i krigen, hvorfor involverte ikke USA seg før angrepet på Pearl Harbor? Kontrollerte jøder også Japans styrker og arrangerte angrepet på Pearl Harbor for å ha et påskudd til å erklære krig? Eller er kanskje Pearl Harbor også en myte? Hvis jøder kontrollerte både USA og Storbritannia, hvorfor tok de seg ikke bryet med å finne på et like åpenbart motiv for krig til Storbritannia?

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

Det finner jeg på nettet på et par minutt

youtube

(3:00-4:30 i video)

Benjamin H Freedman Holy War against Germany

Her har vi en som står for hva han sier, ikke noen Allen Dulles

(jeg skjønner redselen for fokus på holocaust - hele korthuset faller sammen)

Han samarbeidet med dem som erklærte krig mot Tyskland? Hmmm. Hitler som jødisk dobbeltagent mot sin egen hær, det var en ny vri...

Det blir helt bakvendt om Hitler hadde sionistiske venner selvfølgelig. Har lest det engang, husker ikke hvor

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kan du eventuelt dokumentere at kildene stammer fra jøder og at jødene (som enkeltindivider eller gruppe) har eller har hatt kontroll over ulike staters militære styrker?

Hvis jøder kontrollerte engelske og amerikanske styrker og hadde en egeninteresse av at de to statene deltok i krigen, hvorfor involverte ikke USA seg før angrepet på Pearl Harbor? Kontrollerte jøder også Japans styrker og arrangerte angrepet på Pearl Harbor for å ha et påskudd til å erklære krig? Eller er kanskje Pearl Harbor også en myte? Hvis jøder kontrollerte både USA og Storbritannia, hvorfor tok de seg ikke bryet med å finne på et like åpenbart motiv for krig til Storbritannia?

USA ventet bare på en anledning til å gå til krig å erklære krig mot Tyskland. De måtte jo ha litt støtte i folket.

Myndighetene i USA visste også at Pearl Harbor ville bli angrepet, men gjorde ikke noe. De brukte heller dette angrepet som anledning for å delta i krigen.

Dette du nevner om Japan er nok mulig, men det vet jeg ikke noe om. Det er imidlertid mulig at jeg graver litt i det også senere.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Hitler var katolikk, så at han kjente folk som trodde jødene måtte vende tilbake til deres hellige land for at Jesus skulle komme tilbake er nesten garantert.

Hva dette har å gjøre med politiets unskyldning overfor jødene skjønner jeg dog ikke.

Myndighetene i USA visste også at Pearl Harbor ville bli angrepet, men gjorde ikke noe.

Dette er en påstand jeg har sett mange ganger, men aldri sett bevist.

Hvorfor utvikler alle tråder om jøder, Israel, eller USA seg til konspirasjonstråder?

Endret av omnomnomnivore
Lenke til kommentar

Jeg har sett beviset på at USA visste alt om Pearl Habor-angrepet i BBC dokumentar. USA la forholdene til rette for at Japan skulle angripe Pearl Habor som en reaksjon på brutte fredsforhandlinger. Lag på lag med løgn i den saken. Man kan bli kvalm av mindre.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Kan du huske hva den het?

Jeg husker jeg så noe om USS Dolphin, men sjekket litt og den skal ha vært et helt annet sted på det tidspunktet. Klart det var heldig at alle hangarskipene deres var ute den uken, men det kan veldig lett være et hendig uhell. Jeg tviler på at den amerikanske administrasjonen visste hvor viktig hangarskip skulle vise seg å være. Jeg tviler også på at man ville ofret mannskap og skip. Det hadde vært lettere å falsifisere en konflikt med den japanske marinen slik man antagelig gjorde i f.eks Gulf of Tonkin.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tråden må jo nødvendigvis være en tråd hvor man kan påpeke at holocaust aldri skjedde også, fordi grunnen til at jødene forlaner beklagelser fra alle, er jo at de ønsker at vi skal beklage at jøder ble sendt til kz leire og gasset ihjel i dett såkalte "holocaust"

Nei om du absolutt trenger den forbindelsen kan du lenke til andre tråder på dette forumet. Vi trenger ikke en ny repitisjon her.

Jeg viste til en tråd noen poster tilbake. Andre har vist til andre. Du kan gjøre det samme om du mener noe er glemt.

Jeg vet at du ikke greier å slutte med dette tøvet.

Hvilket skulle bevises.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det finner jeg på nettet på et par minutt

youtube

(3:00-4:30 i video)

Benjamin H Freedman Holy War against Germany

Her har vi en som står for hva han sier, ikke noen Allen Dulles

(jeg skjønner redselen for fokus på holocaust - hele korthuset faller sammen)

Har du lest diskusjonen jeg linket til? Hva er det i Freedmans monolog som står i motsats til det jeg sier? Han sier det jeg sier, bare mer omstendelig: Det var en økonomisk boikott, punktum. Kanskje var den effektiv, men det var ingen krig. Hadde nazistene nøyd seg med å boikotte jødiske varer som mottrekk hadde vi ikke hatt denne diskusjonen.

Han stabler kort selv, Freedman. Hvor støtt det huset står får folk vurdere selv.

Det blir helt bakvendt om Hitler hadde sionistiske venner selvfølgelig. Har lest det engang, husker ikke hvor

Det får bli en diskusjon mellom deg og Baltazar.

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Så, hvor er din dokumentasjon på jødenes angivelige krigserklæring? Du sier du har lagt den ut, så du kan vel gi oss en link. Så kan folk vurdere den også.

Typisk historiebenektelse. Historien skal omskrives. Tilfeldigvis kom jeg over Allen Dulles, sannhetsvitnet deres. Han burde vært hengt 3 ganger, slik at man var sikkert. Forskerne vil bruke 100 år på å kartlegge hvor mange liv han må få ansvaret for.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Glem Allen Dulles for et øyeblikk. Ingen her har brukt ham som sannhetsvitne. Jeg antar at dere er fornærmet over at han avslørte protokollene som det falskneriet det var, men det kan dere være etterpå. Den eneste omskrivningen av historien vi ser her og nå er det halvkvedede forsøket på å gjøre en økonomisk boikott til en krigserklæring. Jeg venter på dokumentasjon, alt du har er et youtube-opptak med Benjamin Freedman der han i sedvanlig(?) stil forteller hvor naturlig det var at de gode tyskerne ble sinte på de slemme jødene.

Lenke til kommentar

Handelsblokade er vanlig krig. En boikott høres ikke så drastisk ut, kommer an på omfanget. Hvis halvparten av det Freedman sier stemmer blir det krig det også. Noen annen måte kunne ikke jødene krige på uten hær/milits/marine.

Handelsblokade som rammer matvarer = "mat som våpen" = ulovlig krigføring

(Norge deltok i globalistenes handelsblokade mot Saddam og burde vært stilt for retten i Haag for "forbrytelse mot menneskeheten")

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Handelsblokade er vanlig krig. En boikott høres ikke så drastisk ut, kommer an på omfanget. Hvis halvparten av det Freedman sier stemmer blir det krig det også. Noen annen måte kunne ikke jødene krige på uten hær/milits/marine.

Handelsblokade som rammer matvarer = "mat som våpen" = ulovlig krigføring

(Norge deltok i globalistenes handelsblokade mot Saddam og burde vært stilt for retten i Haag for "forbrytelse mot menneskeheten")

Men en boikott er ikke en blokade. Det er en viktigere forskjell mellom de to enn omfang. En boikott er en eller flere personer som lar være å handle med noen, og anbefaler andre å gjøre det samme. En blokade er noen (som regel stater, siden det krever militær makt) som nekter andre å handle med den som blokkeres. Det er mer enn semantikk.

Du har rett: Jødene hadde ingen hær/milits/marine, og kunne derfor ikke starte verken en blokade eller en krig. Saddams fiender kunne det, og gjorde det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...