Gå til innhold

Politiets beklagelse overfor jødene etter 70 år.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

De to viktige versjonene av VK2 er den sionistiske og den revisjonistiske (tyskernes).

Problemet her er at revisjonistene jukser med fakta :) Du kan få sagt det.

Nei, den revisjonistiske historien er ikke tyskernes versjon. Hverken nazistenes eller etterkrigstyskernes. Den har revisjonistene suget av eget bryst lenge etter krigen. Og den andre versjonen er ikke bare den sionistiske, den er resten av den vestlige verdens.

 

WW2 150,000 Jewish Soldiers Served Hitler and the Nazis

 

Jeg tror du har misforstått: Uthevet skrift beviser ingenting, linker til verifiserbare kilder gjør det. Og de er understreket, ikke uthevet.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har som sagt gitt deg opp, så du får tro hva du vil. Jeg kegger ikke frem noe mer.

Å jo da. Du klarer ikke å la være... :wee:

 

Men hvorfor sier du det gikk troll i ord.

Fordi at mens jeg skrev på dette avsnittet:

 

Men selv revisjonister lærer jo av erfaring, og etterhvert ble det vel for mye forlangt at folk skulle tro at alle bilder og annet fra leirene var falsknerier, så man begynte istedet å skylde på sult (de slemme allierte bombet alle togene med mat som ble sent til leirene) og smittsomme sykdommer.

 

Postet du dette:

 

Jeg tror at mange kanskje også forveksler det påståtte holocaust, med sulten og sykdomsepidemiene som herjet leirene, særlig på slutten av krigen. Her døde mange fanger, og også mange jøder.

Men dette skjedde pa de allierte bombingene av tyskernes forsyninger til leirene.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For ingen har etter det jeg har sett nektet for at det var kz leire i Tyskland.

Men å automatisk tro at når tyskerne samlet inn jøder så var det for å sende dem til leirene og gasse dem ihjel, det er absurd uansett, for det skjedde ikke.

 

Ble de sendt dit for å få seg en velfortjent ferie? Dette tøvet tror du ikke på selv.

Lenke til kommentar
WW2 150,000 Jewish Soldiers Served Hitler and the Nazis

Jeg tror du har misforstått: Uthevet skrift beviser ingenting, linker til verifiserbare kilder gjør det. Og de er understreket, ikke uthevet.

 

Det var tittel på en youtube video, derfor fet skrift. Antallet virker høyt for meg.

Når man søker opp den videoen på youtube får man følgende melding

 

YouTube har identifisert det følgende innholdet som potensielt støtende eller upassende. Se på eget ansvar.

 

Hvilket forteller oss hvem som styrer i youtube

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei du har rett, jeg "tror" ikke på dette selv. Jeg vet det.

Og det er ikke "tøv" Men det du tror på om jødenes "hellige" holocaust er tøv.

 

Nei du har rett.

Jeg skal prøve å gi meg nå. Hvis jeg prøver hardt så klarer det nok......tror jeg :)

 

Jeg vet at du ikke greier å slutte med dette tøvet.

Lenke til kommentar

Jeg har som sagt gitt deg opp, så du får tro hva du vil. Jeg kegger ikke frem noe mer.

 

Jeg er interessert i å se de bevisene, hvis du ikke har gitt opp meg også. Så lenge hvem som helst har tilgang til forumet og kan lese innleggene dine, og du ikke har gitt opp resten av verden, kan du bare tjene på den anstrengelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om du er utholdende nok, kan du jo begynne her:

 

Den virkelige Hitler. NB: STERKE BILDER!

 

[diskusjon.no/index.php?showtopic=1297511&st=0]

 

Lykke til. Les til øyet blir vått.

Lenke til kommentar

Jeg er interessert i å se de bevisene, hvis du ikke har gitt opp meg også. Så lenge hvem som helst har tilgang til forumet og kan lese innleggene dine, og du ikke har gitt opp resten av verden, kan du bare tjene på den anstrengelsen.

 

Det kreves visst en spesiell prosedyre her for at det skal være tillatt :( Reglene er stramme på det emnet. Bevis er ikke eksplisitt forbudt, men frabes.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

2 850 000 navngitte polske jøder omkom under den tyske okkupasjonen.

 

150 000 navngitte tyske jøder omkom under den Nazistenes styre -- og enda fler navnløse tyske jøder omkom, fordi Nazistene slettet alle spor for å ikke kunne holdes ansvarlige i ettertid.

 

Disse faktumene alene, fra to land, lar seg simpelthen ikke forklare på noen andre måter enn at Tyskland drepte jødene med viten OG vilje.

 

Nei.

De flyttet ikke til Britiskkontrollert Palestina.

Nei.

De flyttet ikke til Madagascar.

Nei.

De døde ikke av tyfus eller av sult.

 

Dette faller på sin egen urimelighet:

De hadde ingen muligheter eller ressurser til å sende millioner av mennesker av gårde til andre deler av verden, men kunne sende dem lokalt, med tog.

HVORFOR skulle Nazistene hente inn godt over 2 500 000 polske jøder, deriblant

-Uføre

-Barn

-Eldre

-Friske voksne

 

I leirer uten produksjonsmuligheter?

I Auschwitz-Birkenau var det derimot 46 krematorieovner.

FØRTISEKS krematorieovner, i Auschwitz-Birkenau leirene, ALENE.

 

Det er bare ett logisk svar:

De skulle ENTEN produsere aske, eller utrydde mennesker.

 

Bevismengden er så overveldende at jeg forstår skeptikerene:

Det er som å gå i en skog og lete etter trær -- når du i utgangspunktet ikke vet hva et tre er.

Bare mennesker som ikke forstår seg på beviser kan la være å akseptere holocaust som en virkelig historie.

 

===

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det er bare ett logisk svar:

De skulle ENTEN produsere aske, eller utrydde mennesker.

 

Bevismengden er så overveldende at jeg forstår skeptikerene:

Det er som å gå i en skog og lete etter trær -- når du i utgangspunktet ikke vet hva et tre er.

Bare mennesker som ikke forstår seg på beviser kan la være å akseptere holocaust som en virkelig historie.

 

===

 

Nei.

Det fins ikke bare ett logisk svar.

 

De kunne for eksempel også brenne lik, av folk som døde av tyfus eller andre sykdommer i de sykdomsepidemiene som herjet'

 

Det fins ingen beviser for "holocaust" bare påståtte "beviser"

Lenke til kommentar

2 850 000 navngitte polske jøder omkom under den tyske okkupasjonen.

150 000 navngitte tyske jøder omkom under den Nazistenes styre -- og enda fler navnløse tyske jøder omkom, fordi Nazistene slettet alle spor for å ikke kunne holdes ansvarlige i ettertid.

Disse faktumene alene, fra to land, lar seg simpelthen ikke forklare på noen andre måter enn at Tyskland drepte jødene med viten OG vilje.

Nei.

De flyttet ikke til Britiskkontrollert Palestina.

Nei.

De flyttet ikke til Madagascar.

Nei.

De døde ikke av tyfus eller av sult.

Dette faller på sin egen urimelighet:

De hadde ingen muligheter eller ressurser til å sende millioner av mennesker av gårde til andre deler av verden, men kunne sende dem lokalt, med tog.

HVORFOR skulle Nazistene hente inn godt over 2 500 000 polske jøder, deriblant

-Uføre

-Barn

-Eldre

-Friske voksne

I leirer uten produksjonsmuligheter?

I Auschwitz-Birkenau var det derimot 46 krematorieovner.

FØRTISEKS krematorieovner, i Auschwitz-Birkenau leirene, ALENE.

Det er bare ett logisk svar:

De skulle ENTEN produsere aske, eller utrydde mennesker.

Bevismengden er så overveldende at jeg forstår skeptikerene:

Det er som å gå i en skog og lete etter trær -- når du i utgangspunktet ikke vet hva et tre er.

Bare mennesker som ikke forstår seg på beviser kan la være å akseptere holocaust som en virkelig historie.

===

 

Et bilde jeg tilfeldigvis kom over

 

Hiding_Holocaust_evidence2.JPG

Mange jøder døde av sult på slutten av krigen. Forsyningene stoppet opp på grunn av alliert bombing. Tyskerne bad Røde Kors om hjelp (Røde Kors ble ikke bombet av de allierte)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...