Gå til innhold

Politiets beklagelse overfor jødene etter 70 år.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Hvorfor er du så opptatt av at vi alle skal gå rundt og tro på løgnen om dette såkalte"holocaust" som jødene påstår at tyskerne utsatte dem for,men som de aller fleste jødene på mirakuløst vis likevel overlede ?

Fordi det ikke er en løgn, fordi tyskerne (les: nazistene) utsatte dem for det, og fordi jødene slett ikke overlevde, mirakuløst eller på annet vis.

 

Det kommer selvfølgelig an på ståsted. Jeg mente ut fra norske interesser.

http://andrewgough.c....php?f=4&t=2866

Fair nok. Men nå kan det vel diskuteres hva norske interesser er. At England, Tyskland og Franrike ikke lenger kriger må vel kunne sies å være i vår interesse.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Du høres ut som John Færseth / Vepsen.org. Han er sionist. Det betyr som vi burde ha lært av Håkon Lie, fuck Norge.

 

:hmm:

 

Sannhetssøkende som du sikkert er, oppfordrer jeg deg til å søke på

  1. jøde site:www.diskusjon.no
  2. muslim OR koranen site:www.diskusjon.no
  3. sigøyner site:www.diskusjon.no
  4. romfolket site:www.diskusjon.no

Kanskje du endrer oppfatning etter å ha gravd deg ned i tråder og poster.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du høres ut som John Færseth / Vepsen.org. Han er sionist. Det betyr som vi burde ha lært av Håkon Lie, fuck Norge.

 

Du burde komme med en unnskyldning. Jeg har ingen tilknytning til noen av partene.

 

Jeg regner med at dette er godt nok

http://www.hlsentere...-etablerte.html

Pro-Israel, med millioner i statsstøtte

 

http://www.vepsen.no/om-vepsen/

Pro-Israel

 

Jeg har ingen tilknytning til dem heller. Nå får du slutte med dine sedvanlige konspirasjonsteorier.

 

Jeg er en voksen person og kan tenke selv.

Lenke til kommentar

Fordi det ikke er en løgn, fordi tyskerne (les: nazistene) utsatte dem for det, og fordi jødene slett ikke overlevde, mirakuløst eller på annet vis.

 

Geir :)

 

Vel, her forblir vi uenige for holocaust skjedde aldri. Men du kan godt fortsette å tro at det skjedde, jeg kan ikke gjøre noe med hva du tror uansett.

 

Men det er jjo likevel et faktum at veeeldig mange jøder overlevde, og det etter å ha vært innom flere leire, og noen påstår jo også at de ble sendt i gasskammer men likevel så overlevde de.

 

Det er også et faktum at rapporter fra røde kors sier at kun 275000 jøder døde under krigen.

 

Det er også et faktum at mange "øyenvitner" er tatt for falsk forklaring, og den foreløpig siste av dem er Elie Wiesel, som faktisk aldri har vært i tysk konsentrasjonsleir.

Lenke til kommentar

Vel, her forblir vi uenige for holocaust skjedde aldri. Men du kan godt fortsette å tro at det skjedde, jeg kan ikke gjøre noe med hva du tror uansett.

 

Takk i like måte!

 

Men det er jjo likevel et faktum at veeeldig mange jøder overlevde, og det etter å ha vært innom flere leire, og noen påstår jo også at de ble sendt i gasskammer men likevel så overlevde de.

 

At "veldig mange" jøder overlevde, er uinteressant. Om noe beviser det bare at nazistene ikke ble ferdig med jobben. (De hadde jo ikke regnet med at de skulle tape krigen, og dermed slippe opp for tid.)

 

Det er også et faktum at rapporter fra røde kors sier at kun 275000 jøder døde under krigen.

 

Nei, det der har vi diskutert før. Rapportene fra røde kors (før de hadde vært innom selektiv tolkning av mellommenn) snakket om døde tyske borgere (jøder og ikke-jøder.) Røde kors talte aldri etniske grupper (eller religioner), de var ikke noe statistikkbyrå.

 

 

Det er også et faktum at mange "øyenvitner" er tatt for falsk forklaring, og den foreløpig siste av dem er Elie Wiesel, som faktisk aldri har vært i tysk konsentrasjonsleir.

Nei, det er en relativt ny (4 år gammel) teori med en ikke verifisert kilde. Det interesante med den historien er at den ikke benekter konsentrasjonsleirene, tvert om sier den angivelige kilden at han vet at Wiesel ikke var der fordi han var der selv. Utover det har historien som alle gode fjær lagt på litt kjøttvekt og varierer fra benekterside til benekterside.

 

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

kgun skrev 29. november 2012 - 15:43:

Men de som ikke ser det økende jøde, muslim og rom-folk hatet (endog på dette forumet) i dag er blinde.

Du høres ut som John Færseth / Vepsen.org.

Du burde komme med en unnskyldning. Jeg har ingen tilknytning til noen av partene.

 

Om anti-semittisme ser jeg ingen forskjell mellom dere. Det er det jeg sier.

Holocaustløgn på Folkets Info

http://www.veXXXpsen.no/2012/01/holocaustlogn-pa-folkets-info/

Endret av Rosario
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Om anti-semittisme ser jeg ingen forskjell mellom dere. Det er det jeg sier.

Holocaustløgn på Folkets Info

http://www.vepsen.no...a-folkets-info/

 

Jeg vil ikke forbindes med Vepsen, men tenker og argumenterer som selvstendig individ. Er det mulig å fatte det?

 

Jeg kunne jo svare med samme mynt, men du får meg ikke over på din banehalvdel. med fjortislogikk. Du ba om det svaret og fikk det.

Lenke til kommentar

Det interesante med den historien er at den ikke benekter konsentrasjonsleirene, tvert om sier den angivelige kilden at han vet at Wiesel ikke var der fordi han var der selv.

 

Det er nytt for meg at noen benekter "konsentrasjonsleirene". Her kunne man sleive enda mere og framstille David Irving som at han "benekter" VK2

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Du har ikke vært så lenge i faget skjønner jeg. Det har faktisk vært folk (også folk som har vært innom forumet tidligere) som benekter også konsentrasjonsleirene, og for eksempel hevder at jødene "bare" ble fraktet østover i Europa, der de i dag lever i beste velgående.

 

Men det var ikke poenget mitt. Poenget var at Grüner faktisk hevder at Holocaust skjedde, og snakker om "sine slektninger og de millioner av andre som døde i holocaust". Han har bare fått det for seg at Wiesel ikke var en av dem som var der. Så benekternes eneste kilde for at Wiesel lyver er altså en overlevende som bekrefter holocaust. Det må jo være "litt" paradoksalt. Noen vil kalle det et halmstrå når benektere må ty til slike kilder...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

 

Nei, det er en relativt ny (4 år gammel) teori med en ikke verifisert kilde. Det interesante med den historien er at den ikke benekter konsentrasjonsleirene, tvert om sier den angivelige kilden at han vet at Wiesel ikke var der fordi han var der selv. Utover det har historien som alle gode fjær lagt på litt kjøttvekt og varierer fra benekterside til benekterside.

 

 

Geir :)

 

At Elie Wesel aldri var i konsentrasjonsleir, men stjal identitetet til en fange som var der er verifisert, og dermed fakta.

Han stjal også boken til en annen fange som var i leiren, men den historien er ikke verifisert ennå selv om den sannsynligvis er riktig den også.

 

Hvis du tror at vi nekter for at det var konsentrasjonsleire i Tyskland, så er det snakk om en ganske stor misforståelse.

For ingen har etter det jeg har sett nektet for at det var kz leire i Tyskland.

Men å automatisk tro at når tyskerne samlet inn jøder så var det for å sende dem til leirene og gasse dem ihjel, det er absurd uansett, for det skjedde ikke.

 

De allierte hadde også kz leire for fanger og folk som ble oppfattet som fiender, USA sendte jo også alle japanerne i USA til slike leire.

Lenke til kommentar

Det har faktisk vært folk (også folk som har vært innom forumet tidligere) som benekter også konsentrasjonsleirene, og for eksempel hevder at jødene "bare" ble fraktet østover i Europa, der de i dag lever i beste velgående.

 

 

Det må være lenge siden, for jeg har heller aldri sett noen nekte for at det var kz leire i Tyskland.

Og det begynner å bli noen år siden nå at jeg fant ut at holocast aldri skjedde.

Lenke til kommentar

Du har ikke vært så lenge i faget skjønner jeg. Det har faktisk vært folk (også folk som har vært innom forumet tidligere) som benekter også konsentrasjonsleirene, og for eksempel hevder at jødene "bare" ble fraktet østover i Europa, der de i dag lever i beste velgående.

 

Men det var ikke poenget mitt. Poenget var at Grüner faktisk hevder at Holocaust skjedde, og snakker om "sine slektninger og de millioner av andre som døde i holocaust". Han har bare fått det for seg at Wiesel ikke var en av dem som var der. Så benekternes eneste kilde for at Wiesel lyver er altså en overlevende som bekrefter holocaust. Det må jo være "litt" paradoksalt. Noen vil kalle det et halmstrå når benektere må ty til slike kilder...

 

Geir :)

 

Jeg tror at mange kanskje også forveksler det påståtte holocaust, med sulten og sykdomsepidemiene som herjet leirene, særlig på slutten av krigen. Her døde mange fanger, og også mange jøder.

 

Men dette skjedde pa de allierte bombingene av tyskernes forsyninger til leirene.

Lenke til kommentar

At Elie Wesel aldri var i konsentrasjonsleir, men stjal identitetet til en fange som var der er verifisert, og dermed fakta.

Da kan du jo legge fram bevisene... :)

 

Han stjal også boken til en annen fange som var i leiren, men den historien er ikke verifisert ennå selv om den sannsynligvis er riktig den også.

Nei, det er som du sier ikke verifisert. Det er en påstand.

 

Hvis du tror at vi nekter for at det var konsentrasjonsleire i Tyskland, så er det snakk om en ganske stor misforståelse.

For ingen har etter det jeg har sett nektet for at det var kz leire i Tyskland.

Men å automatisk tro at når tyskerne samlet inn jøder så var det for å sende dem til leirene og gasse dem ihjel, det er absurd uansett, for det skjedde ikke.

Se mitt forrige innlegg.

 

De allierte hadde også kz leire for fanger og folk som ble oppfattet som fiender, USA sendte jo også alle japanerne i USA til slike leire.

Ja. Og det er kanskje en skamplett på USAs historie.

 

 

Det må være lenge siden, for jeg har heller aldri sett noen nekte for at det var kz leire i Tyskland.

Og det begynner å bli noen år siden nå at jeg fant ut at holocast aldri skjedde.

Faktisk ikke så veldig lenge siden. Nå nektet vel de færreste for at det fantes fangeleire, de hevdet bare at jødene ikke ble sent dit, med mindre de var krigsforbrytere eller annet, i likhet med andre etniske grupper.

 

Men selv revisjonister lærer jo av erfaring, og etterhvert ble det vel for mye forlangt at folk skulle tro at alle bilder og annet fra leirene var falsknerier, så man begynte istedet å skylde på sult (de slemme allierte bombet alle togene med mat som ble sent til leirene) og smittsomme sykdommer.

 

Geir :)

 

Jeg tror at mange kanskje også forveksler det påståtte holocaust, med sulten og sykdomsepidemiene som herjet leirene, særlig på slutten av krigen. Her døde mange fanger, og også mange jøder.

 

Men dette skjedde pa de allierte bombingene av tyskernes forsyninger til leirene.

Og der gikk det jammen meg troll i ord. Se mitt forrige innlegg... :wee:

(Edit: Som ble samme innlegget når forumet slo dem sammen.)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men selv revisjonister lærer jo av erfaring, og etterhvert ble det vel for mye forlangt at folk skulle tro at alle bilder og annet fra leirene var falsknerier, så man begynte istedet å skylde på sult (de slemme allierte bombet alle togene med mat som ble sent til leirene) og smittsomme sykdommer.

 

De to store versjonene av VK2 er den sionistiske og den revisjonistiske (tyskernes).

Problemet her er at revisjonistene jukser med fakta :) Du kan få sagt det.

youtube

WW2 150,000 Jewish Soldiers Served Hitler and the Nazis

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Da kan du jo legge fram bevisene... :)

 

Og der gikk det jammen meg troll i ord. Se mitt forrige innlegg... :wee:

(Edit: Som ble samme innlegget når forumet slo dem sammen.)

 

Geir :)

 

Jeg har som sagt gitt deg opp, så du får tro hva du vil. Jeg kegger ikke frem noe mer.

 

Men hvorfor sier du det gikk troll i ord. Jeg har aldri nektet for at det fantes kz leire i Tyskland, og jeg har heller aldri nektet for at mange jøder døde der av sult og sykdom, slik som mange ande fanger også gjorde.

 

Det jeg sier ikke skjedde er holocaust, den påståtte gassingen av jøder. Dette skjedde ikke, og ikke en eneste jøde ble gasset ihjel. For det var ingen gasskamre i leirene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...