Gå til innhold

Politiets beklagelse overfor jødene etter 70 år.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Du fremstiller det som det foreligger en form for jødisk styre som tar avgjørelser for og på vegne av alle verdens jøder, samtidig som du egentlig snakker om en mindre gruppe som uttaler seg på vegne av seg selv. Men alt dette vet du selvfølgelig fra før.

 

Jeg tror faktisk at han tror på sine egne konspirasjonsteorier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Merkelig å gå ut å beklage noe som skjedde for 70 år siden, av helt andre personer enn de som er der nå. Hva godt gjør det nå?

 

En stat og statsinstitusjon er noe helt annet enn en person.

 

Skal Tyskland komme nå og si til verden "Heey guuys, sorry for that Hitler-thing"?

 

Tyskerne får feie for sin dør og vi for vår.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Men hva godt kommer det ut av det? Det eneste det gjør er å sette saken på agendaen igjen, men tror dere at evt. ofre hadde følt at det er "okei" nå? En offentlig unnskyldning hjelper lite og ingenting.

 

Det som er idiotiet med det hele - er at problematikken aldri går av moten, fordi grumset i folkesjelen antennes etter behov ... Hver gang Israel gjør noe dumt, eller noe som kan oppfattes som fiendtlig og dumt, kommer alle haterne på førstesiden, igjen, og antisemitismen bobler og koker i vei - som en gammel og særs ekkel suppekjele som har stått over natten, og vekkes til livet av et par grader tempforandring.

 

Det samme gjelder romfolket. Der gikk hvermansen av skaftet, grunnet at de brakte fatttigdommen sin med seg helt frem til trappa vår, og at de hadde den frekkeheten å bli sittende på trappa vår, selv om vi jo hadde sagt til dem at de ikke fikk lov å sitte på vår trapp, og se så ufordragelig sultne ut, alle sammen

 

Romfolk eier ikke folkeskikk, og de oppfører seg som dyr, og det vil vi ikke ha hos oss, nei ...

 

:)

Lenke til kommentar

Kjikket selv på dette en tid tilbake og der er kun NOEN yrkesgrupper som der er effektiv minstelønn for. Generelle avtaler mellom arbeidsgiverorganisasjoner og fagforbund er ikke minstelønn.

 

"Om allmenngjorte tariffavtaler

Allmenngjorte tariffavtaler er en avtale om lønns- og arbeidsvilkår som gjelder for alle som utfører arbeid innen det spesifikke området, selv om man ikke er en del av avtalen. Allmenngjøring av tariffavtaler er et av flere virkemidler for å hindre at utenlandsk arbeidskraft får dårligere lønns- og arbeidsvilkår enn det som er vanlig i Norge."

 

Dette gjelder veldig mange områder, spesielt områder der det er naturlig for håndarbeidere å ta arbeid. Skulle man finne muligheter, så kommer det en fascist(politiker) og tetter hullet, godt hjulpet av andre fascister, media, kultureliten, den "intellektuelle" eliten og åpenbart nasjonalsosialister generelt, som ikke vil miste godene sine. Det eksisterer smutthull, der nordmenn ikke selv gidder jobbe akkurat nå, men skulle det vokse og hykleriet skulle gi for mye lærdom for mange, så må "sosial dumping" - altså presidentlønn for en filipiner avskaffes. Fascister strammer grepet ved behov, ettersom det ikke eksisterer et eneste område der fascister hevder de ikke bør kunne gripe inn.

 

Linken til Austrian Economist viser viljen til makt og vold. At ikke alle områder er innlemmet ennå, betyr ikke at de ikke blir det straks du har investert og satt igang et velsmurt system. Det geniale med fascismen versjon 2.0 er at de ikke trenger å drive med vold i gatene for å få gjennom viljen sin. De bare antyder hva som kan komme eller forbyr litt her og der, så man skal kunne skjønne tegninga. Dess mer vi utfordrer, dess mer strammes grepet - så jeg sier: Utfordr, så alle tenkende vesener kan se denne statismen for hva den er.

Endret av Sindre Rudshaug
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette vil du nok få store problemer med å verifisere Baltazar94. Et folkeslag kan ikke erklære reel krig mot en stat, det burde til og med du forstå. Tabloide overskrifter i fra feks Daily Express teller ikke som godt kildegrunnlag.

 

 

Først benektes fakta, og så opplyses det om at dokumentasjon ikke aksepteres, men selvfølgelig på en litt skjult og diskre måte.

Dette kalles helgardering.

 

Men dem som ennå ikke er så hjernevasket av at de blindt godtar alt jødene sier kan lese litt på denne websiden: http://www.wintersonnenwende.com/scriptorium/english/archives/articles/jdecwar.html

Og denne http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/political/jewsdeclarewar/jewsdeclarewar.htm

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gjesp, jeg er lei alt rundt det jødiske holocaust. Ja, det var en tragedie, men det må være måte på hvor ofte vi er nødt til å bli påmint. Det ble faktisk systematisk jobbet for å drepe andre folkegrupper også under krigen...

 

"holocaust" skjedde aldri.

 

Men jødene må sørge for at vi stadig blir minnet på "holocaust" slik at vi ikke glemmer vår blodskyld, og at jødene pga dette såkalte "holocaust" har blanco fullmakt til å drepe hvem de vil av oss om de skulle komme frem til at vi er en fare for deres sikkerhet.

Omtrent slik de nå gjør med muslimer og kristne i palestina.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

"holocaust" skjedde aldri.

 

Men jødene må sørge for at vi stadig blir minnet på "holocaust" slik at vi ikke glemmer vår blodskyld, og at jødene pga dette såkalte "holocaust" har blanco fullmakt til å drepe hvem de vil av oss om de skulle komme frem til at vi er en fare for deres sikkerhet.

Omtrent slik de nå gjør med muslimer og kristne i palestina.

 

Sånne innlegg, er det som holder "jødeproblemet" i live. Og det er fordi at hvis vi ikke evner å finne felles forståelse og aksept for de feil som er gjort, kommer de samme feilene til å dukke opp, hver eneste gang noen går over streken.

 

Og du sier at du tror på en fredelig gud ... det ser ikke sånn ut, for meg

Lenke til kommentar

Sånne innlegg, er det som holder "jødeproblemet" i live. Og det er fordi at hvis vi ikke evner å finne felles forståelse og aksept for de feil som er gjort, kommer de samme feilene til å dukke opp, hver eneste gang noen går over streken.

 

Og du sier at du tror på en fredelig gud ... det ser ikke sånn ut, for meg

 

Mulig noen mener det er et "sårende innlegg" men det er sannheten, og sannheten virker ofte sårende for dem som har vokst opp med å tro på en løgn.

Det var litt "sårende" for meg også da jeg etter mange år fant frem til sannheten om dette, det tok meg faktisk ca et halvt år før jeg klarte å akseptere det.

 

Å være kristen betyr bla å søke sannheten når det gjelder alle ting, kristne kan ikke og vil ikke godta løgn, uansett hva og hvem det gjelder.

 

 

Det er forøvrig litt interessant og et tegn i tiden, at du mener at jeg ikke kan være kristen og tro på Gud fordi jeg ikke bøyer hodet og promoterer løgnen om "holocaust" Du er nok ikke den eneste som mener det.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mulig noen mener det er et "sårende innlegg" men det er sannheten,

 

Jeg blir ikke såret - jeg blir bare litt forundret

 

Og når det gjelder "sannheten", vet vel både du og jeg at det er bare en eneste en som eier den, og det er jo ham vi til slutt skal møte for den ultimate dommen. Hvordan skal så du bortforklare dine handlinger her i det jordiske? Eller har du fått "fripass" av Gud?

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Hva slags handlinger er det snakk om? At han ikke blindt aksepterer den fantastiske myten om 6 millioner gassede jøder i gasskamre som ingen har sett?

 

Oy vey, jeg den jødiske guden jehova dømmer deg baltazar til en evighet i helvete fordi at du ikke aksepterte den hellige svindelen holocaust.

 

Slutter aldri å bli overrasket over hvor ekstremt irrasjonelle folk kan oppføre seg så snart det kommer til denne myten.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke såret - jeg blir bare litt forundret

 

Og når det gjelder "sannheten", vet vel både du og jeg at det er bare en eneste en som eier den, og det er jo ham vi til slutt skal møte for den ultimate dommen. Hvordan skal så du bortforklare dine handlinger her i det jordiske? Eller har du fått "fripass" av Gud?

 

:)

 

Du må selv søke sannheten, og når du finner den så må du ikke vike en tomme, men rope det ut, uansett hva som er politisk korrekt i tiden.

Og sannheten om jødene kan finnes for den som ikke vil akseptere løgnen, men vil foreta egen etterforsking for å finne ut hva som virkelig skjedde.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Først benektes fakta, og så opplyses det om at dokumentasjon ikke aksepteres, men selvfølgelig på en litt skjult og diskre måte.

Dette kalles helgardering.

Du har vært med i denne bøtteballetten lenge nå, Baltazar. Du vet også at det var en lang diskusjon om denne "krigserklæringen" i en annen holocaust-tråd. Jødene som gruppe erklærte aldri krig, de hadde ingen ledelse som kunne erklære den på deres vegne. Det var snakk om en økonomisk boikott.

 

Alle "bevisene" ble diskutert over flere sider den gangen, med trioen z0roaster, Thunderfuck og Elder of Zyklon i spissen for benekterne. De overbeviste ingen (andre enn seg selv) den gangen, tvert om.

 

Det begynte med denne posten.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...