Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) "Jobbet gjerne for de tyske leirvaktene" er en omskriving som mange vil si seg uenig i. Det står ingenting om hvorvidt disse menneskene var sionister. Men den artikkelen bekrefter holocaust, som du i utgangspunktet benektet. Det var i praksis de som bygde konsentrasjonsleirene. Det blir de som puffet intetanende jøder inn i gasskammer (for å "gasses"), og stengte dørene, ikke det omvendte. Det ser velfødde ut på enkelte bilder. Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Sonderkommandos were work units of Nazi death camp prisoners, composed almost entirely of Jews, who were forced, on threat of their own deaths, to aid with the disposal of gas chamber victims during The Holocaust. Formulert av dagens sionister, hvem ellers. Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det var din kilde, ikke min. Jeg vet at det kan være noe uvant, men kanskje du skulle prøve å lese kildene dine før du smeller dem inn i innleggene dine? Har du lyst til å prøve å finne en annen kilde på at sionister jobbet for tyskerne? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) De som ikke utfører ordrer blir oppsagt. Disse i Sonderkommando ble ikke oppsagt. De var flinke. (Wikipedia får et problem når de vi ha oss til å tro at Sonderkommando var tvunget til å gasse jødene. Ingen ble gasset, og jobb i en Sonderkommando var det beste man kunne håpe på i disse arbeidsleirene. Hadde jøder gasset jøder ville lynching av dem vært rutine) Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Da har du møtt deg selv i døra, for det var du som brukte Wikipedia som kilde. Men siden du nå mener at Wikipedia tar feil, hva med å vise meg en annen kilde? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Da har du møtt deg selv i døra, for det var du som brukte Wikipedia som kilde. Jeg sier at Wikipedia er ikke mye verd i kontroversielle sprøsmål. Du misforstod vel totalt hva jeg sa og sier Er det ikke på tide å fortelle oss hvordan Sonderkommando ble "tvunget" til å gasse jødene, og hvorfor de ikke ble lynchet ved første anledning av andre jøder ? (de var vel beskyttet av tyske soldater? ) Endret 17. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 For å finne svar på det spørsmålet kan du begynne med å lese artikkelen du selv henviste til. Du har fortsatt ikke funnet en annen kilde på tross av tre tidligere forespørsler. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 (endret) Kopier det inn her (noe annet enn copy and paste kommer ikke fra deg selvfølgelig... men du må kopiere det inn her og forsvare "logikken") Endret 18. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du har fortsatt ingen kilder? Noen kunne tro at du ikke har dekning for påstandene dine. 2 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Du kan ikke bare henvise til mainstream generelt når du får spørsmål. Det blir dumt. Når vi leser Wikipedia finner vi 100 anonyme kilder på et emne, og summen av dem spriker i alle retninger. Dens slags driver man ikke debatt med. Endret 18. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Har vel kommentert dette tidligere. Men mener dette kommer vel sent - fra feil personer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Du kan ikke bare henvise til mainstream generelt når du får spørsmål. Det blir dumt. Når vi leser Wikipedia finner vi 100 anonyme kilder på på et emne, og summen av dem spriker i alle retninger. Dens slags driver man ikke debatt med. Det var du som trakk inn Wikipedia, så jeg ser ikke hvem du argumenterer mot. Du er tydeligvis ute av stand til å bruke kilder og underbygge påstandene dine, men jeg forstår jo at det er vanskelig når det ikke eksisterer kilder til påstandene dine. Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Du fikk spørsmål - Er det ikke på tide å fortelle oss hvordan Sonderkommando ble "tvunget" til å gasse jødene, og hvorfor de ikke ble lynsjet ved første anledning av andre jøder ? Men du vil ikke svare (greitt å vite når du stiller spørsmål, svar trengs ikke ) Endret 18. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Det er ikke relevant. Jeg har ikke hevdet (eller benektet) at noen jøder har blitt tvunget til noe som helst. Du har derimot hevdet at de jødene var sionister som samarbeidet med tyskerne, og har ikke klart å finne en kilde, bortsett fra Wikipedia-artikkelen som sa noe helt annet. Så, hva får deg til å påstå ting du ikke har dekning for? Tror du selv på alt du sier? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) "Jobbet gjerne for de tyske leirvaktene" er en omskriving som mange vil si seg uenig i. Det står ingenting om hvorvidt disse menneskene var sionister. Men den artikkelen bekrefter holocaust, som du i utgangspunktet benektet. Sonderkommando var en priviligert stilling i en leir. De fikk mere kost og losji, mere myndighet og mere frihet. De levde lengre og bedre enn andre fanger, som offiserer i hæren - de får mere telt, bedre senger, mindre vakt og mere frihet enn soldater flest i felten. Vi skal tro at de som jobbet som Sonderkommando var tvunget til å være Sonderkommando, ellers ble de skutt? Vil tro at det var de andre fangene som ble mest tvunget og mest skutt. Et grelt eksempel på hvordan noen "jøder" i ansvarlige posisjoner utnyttet sin stilling: Jødiske kvinner som hentet mat måtte ligge med han som delte ut mat først Dette var sionister selvfølgelig. George Soros var sionist. Han jobbet angivelig for nazistene, ikke mot nazistene. Han ble rik. Hadde han vært mindre opptatt av penger hadde han vel jobbet mot nazistene og idag vært død. (150.000 jøder var soldater, også flere ledende offiserer var jøder. Jeg har også lært at Hitler var spesielt opptatt av at jøder overlevde under krigen, han hadde egne planer for dem Hitler var redd for at jøder skulle omkomme pga. bombing) Endret 18. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Hvor har du lært det? Hvilke planer hadde Hitler? Det høres ikke ut som om han var redd for at jøder skulle omkomme i denne talen, for eksempel, der han sier at jødene skal utryddes. http://www.youtube.com/watch?v=eIKcDNLwR5Q Det eksisterer fortsatt ingen kilder til de andre påstandene dine? Hvordan forklarer du at sionister hater og utnytter jøder? Er det derfor de ønsker at jøder skal ha en egen nasjonalstat, fordi de hater dem så intenst? Hva skjer med en person som er både jøde og sionist? Eller er det tilfellet umulig? Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 (endret) Hitler snakker om "jødene", men meningen blir snarere "sionistene". Nazistene skjønte vel at det var sionistene som stod bak VK1, bak blokade av Tyskland og hyperinflasjonen når Tyskland skulle betale erstatninger ifølge Versailles-avtalen,, Nazistene hadde vel en følelse av at sionistene planla en ny verdenskrig. I ettertid kan vi si at de fikk rett. Hitlers taler framstiller verden som at "jødene" (eg. sionistene) planla en krig mot den hvite rase. Det blir å ta litt hardt i, men det er diskusjon idag også om hva er som er globalistenes mål, er det NWO eller hva? Hvem vet. Men i alle fall var det slik hitler framstilte "jødene", at deres endelig mål var å desimere den hvite rase Hvordan forklarer du at sionister hater og utnytter jøder? Er det derfor de ønsker at jøder skal ha en egen nasjonalstat, fordi de hater dem så intenst? Hva skjer med en person som er både jøde og sionist? Eller er det tilfellet umulig? Jeg sa at jødene hadde holdningen "Fuck Israel, den ørkenen der kan dere dra til selv". Jødene ville ikke til Israel, det var sionistene (med Rothschild i spissen) som ville at jødene skulle emigrere til Israel (Rothschild'ene holder seg vel unna Israel den dag i dag . De foretrekker Europa. Mange israelere har fått nok, de vil vekk) Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Et grelt eksempel på hvordan noen "jøder" i ansvarlige posisjoner utnyttet sin stilling: Jødiske kvinner som hentet mat måtte ligge med han som delte ut mat først Dette var sionister selvfølgelig. Jeg trodde du var motstander av udokumenterte holocaustmyter jeg. Hvorfor er denne noe bedre enn motpartens? George Soros var sionist. Han jobbet angivelig for nazistene, ikke mot nazistene. Han ble rik. Hadde han vært mindre opptatt av penger hadde han vel jobbet mot nazistene og idag vært død. Soros var født i 1930, og hadde ikke fyllt 13 når tyskerne okkuperte Ungarn. Jeg tror du skal få vansker med å knytte ham til noen sionistisk-nazistisk sammensvergelse, eller å dokumentere at han ble rik av å samarbeide med nazistene. Geir 1 Lenke til kommentar
Rosario Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Interessant http://en.wikipedia....ki/George_Soros Soros was thirteen years old in March 1944 when Nazi Germany occupied Hungary.[15] Soros took a job with the Jewish Council, which had been established during the Nazi occupation of Hungary. Soros later described this time to writer Michael Lewis: Min kilde sa videre at George Soros ble dømt for finansvindel i Frankrike. Soros er insider. Som insider lærte han selvfølgelig at pundet måtte devalueres i sin tid. Soros tredobletdoblet kapitalen (noe slikt) på noen uker med å spekulere mot pundet (...ikke hans private kapital, dette er sionistisk kapital). Høykriminell. Jobber for sionistene. Endret 19. desember 2012 av Rosario Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Soros leverte som 13-åring flygeblader. Det fremgår av avsnittet etter det du siterer. Også at faren advarte ham om hva han delte ut og ba ham advare mottagerne: The Jewish Council asked the little kids to hand out the deportation notices. I was told to go to the Jewish Council. And there I was given these small slips of paper ... It said report to the rabbi seminary at 9 am ... And I was given this list of names. I took this piece of paper to my father. He instantly recognized it. This was a list of Hungarian Jewish lawyers. He said, "You deliver the slips of paper and tell the people that if they report they will be deported." Soros er opplagt ingen helgen. Ja, han har senere tjent seg rik på andres ulykke. Det forklarer ikke hvorfor du brakte ham inn i diskusjonen her. Geir Endret 19. desember 2012 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg