SuperMo Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Trenger hjelp til kjøp av ny pc! Har for tiden en ca 3-4 år gammel Acer Aspire 5748ZG med følgende spess: Intel prosessor T4200 (2.ghz) 4GB DDR3 500 GB Den nye pc'en må (forruten å selvsagt yte bedre enn den jeg har) maks være 15-16" (gjerne litt mindre også, om mulig), og være utstyrt med optisk enhet (gjerne blueray). God batteritid og vekt er også positivt. Forruten litt jobb, og studier skal den brukes til film, nett og litt spill. Hvor god pc (med nenvte specs) er det mulig å få for maks 5-6k? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 kan du ikke oppgradere skjermkortet på den pcn? Jeg hadde en Acer 5720ZG og det var bare å skru ut lokket under og bytte skjermkortet, noe jeg også gjorde. Byttet prosessor også på den. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Denne ser ut som et greit alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå