Wackee Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei, Har ein "eldre" mini-PC eg har fått oppe å gå igjen som eg tenkte eg skulle oppgradere litt. Det er lenge siden eg har vert i "gamet" og trenger derfor litt tips ang. oppgradering. Det er følgende kabinett og hovedkort i maskinen: http://www.shuttle.eu/index.php?id=498&L=3 Tenkte å oppgradere til 8GB ram og eit betre skjermkort. Maks 2.500,- for dette. Er det nokon som har tips? Ønsker helst å kjøpe hos komplett med mindre det er veldig mange penger å spare. Mvh William Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) hvor mye RAM har du nå da? du trenger ikke så mye mer enn 4 gb til gaming, så hvis du fokuserer litt mer på skjermkort så får du mer gaming for penga du bør kanskje måle hvor mye plass du har. Det kabinettet så litt lite ut :/ Endret 26. november 2012 av 1BlueAnd1White Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 mente måle hvor mye palss du har til skjermkortet. Et greit et er sånn passe langt Lenke til kommentar
wwws78 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Litt begrennset hvor kraftig skjermkort du kan bruke med en 400w PSU. Har du en eller to 6/8 pin tilkoblinger tilgjengelig på strømforsyningen? Foreksempel trenger Nvidia GTX 660 Ti 2 stk. 6 pins tilkoblinger og det anbefales en PSU på 450w. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå