Gå til innhold

Sikkert på grunn av eldrebølgen

Anbefalte innlegg

Ja, det skal ikke være lett. Nav burde opprette støttekontakter for alle puslete persilleblader, som tilfeldigvis ikke får en putetilpasset opplæring. Jeg legger meg på kne, og ber hardt, for bare deg, dakar niten ...

Fra spøk til revolver. Jeg melder meg på i denne tråden, fordi jeg bruker å bli så interessert når jeg som tross alt er med å betale for slaraffenlivet til ungdommen, ser at de sliter så fryktelig, og det på tross av at de fleste av dem er født med sølvskje i gapet.

:)

For et frekt inlegg, har jeg noen gang klaget for at jeg fikk lite penger, nei det gjorde jeg ikke.

Istedet for og dra fram den gode gammeldagse arrogante tonen din av surr og snakk om DINE penger så kan du heller holde kjeft.

Jeg klaget på at jeg ble tvinget og kjøpe en pc til 7000 som ikke ble brukt, pluss at året etter på fikke de nye elevene betaling for pcn.

Og du som har over 13000 inlegg, jeg kan ikke se for meg at du er noen hard working man, trur du bare er en fjatt som sitter og lever ditt eget liv på internett, tør ikke en gang vise hvor gammel duer

Endret av Realzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

For et frekt inlegg, har jeg noen gang klaget for at jeg fikk lite penger, nei det gjorde jeg ikke.

Istedet for og dra fram den gode gammeldagse arrogante tonen din av surr og snakk om DINE penger så kan du heller holde kjeft.

Jeg klaget på at jeg ble tvinget og kjøpe en pc til 7000 som ikke ble brukt, pluss at året etter på fikke de nye elevene betaling for pcn.

Og du som har over 13000 inlegg, jeg kan ikke se for meg at du er noen hard working man, trur du bare er en fjatt som sitter og lever ditt eget liv på internett, tør ikke en gang vise hvor gammel duer

Jeg er veldig fornøyd med at det traff noe hos deg - så nå skal jeg holde kjeft.

;)

Lenke til kommentar

Da var jeg dyktig på å forvirre deg ... ;)

Det jeg vil frem til, er at man kan fint få seg en "utdannelse" ved å "lære under fart" - det vil si, at man kan få seg en underordnet stilling (eller ufaglært stilling), jobbe hardt og lojalt, og dermed "jobbe seg opp" i nivåene, hvis man vil. Fordelen ved den måten å gjøre det på, er at man får ett grundig innblikk i hva det å eks "være kokk" egentlig betyr. Og "kokk" er bare ett eksempel.

Det jeg ikke respekterer, er når ellers friske folk, velger sofaen fordi et "system" ikke er "behagelig" nok for den egoistiske latsabben

;)

Da ser det ut til at vi var enige i alt gitt. Ikke dårlig på en helt vanlig tirsdag :p

Kjenner flere på min egen alder som har begynt på gulvet og nå sitter i veldig gode jobber. Handle nok mest om initiativ og ståpåvilje. Med det sagt tror jeg det er mye vanskeligere å gå den veien i dag ender har vært før og jeg tror mange vil oppleve at de klatrer til ett visst punkt der de stanger i taket/ gulvet til etasjen over, fordi de ikke har "riktig" utdannelse, kanskje selv om de har kompetansen. Blir trossalt ett spesielt arbeidsmarked når "alle" har bachelor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...