V. Haugen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ny versjon av det forrige operativsystemet kommer trolig denne uken. Windows Phone 7.8 rett rundt hjørnet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Gledes.. denne ser jeg frem til.. korter ned ventetiden til jeg kan skaffe meg 920 til en litt rimeligere penge enn hva den koster idag Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 At vi får den her i landet med det første skal jo litt til, selv med telefoner uten operatørlås. Ser jo hvor lang tid det tar på Android telefoner fra de gis ut til de faktisk er i Norge. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 At vi får den her i landet med det første skal jo litt til, selv med telefoner uten operatørlås. Ser jo hvor lang tid det tar på Android telefoner fra de gis ut til de faktisk er i Norge. Nå er det jo snakk om en software-oppdatering! Så det går sikkert ganske radig! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Nå er det jo snakk om en software-oppdatering! Så det går sikkert ganske radig! Ja, en skulle jo tro så. Men jeg tror det ikke før jeg får se det (heeeey, X-files referanse).. 1 Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 At vi får den her i landet med det første skal jo litt til, selv med telefoner uten operatørlås. Ser jo hvor lang tid det tar på Android telefoner fra de gis ut til de faktisk er i Norge. Nå er jo Android-telefoner ekstra mye preget med lang ventetid på å få oppdateringer, pga stor fragmentering. WinPhones ligger vel på andreplass når det kommer til ventetid. Lenke til kommentar
Anvi Skrevet 5. desember 2012 Del Skrevet 5. desember 2012 Kommer jo ikke noe før i 2013. Litt skuff da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg