Hansoen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Lukter 1-1 hvis vi ikke løfter spillet. Latterlig. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 det der så vondt ut gitt, var ikke borti mannen engang Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Nesten, Chicha. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Må slutte å gje WH mogelegheita til å pumpe ball inn i boksa på dødballar og liknande. Blir altfor ofte farleg. Godt forsøk Chicha Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Det var han derre Dexton. De sa det på ESPN. Har du ikke det Latias? Endret 28. november 2012 av Jotun Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Dagen for å prøve å knekke beina på Cleverley i dag eller? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Evans føler det går for smått, så han tar turen opp i angrep. Elsker det! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Det var han derre Dexton. De sa det på ESPN. Har du ikke det Latias? Kan umulig ha vært den engelske ESPN, de viser ikke United der. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 De snakker Engelsk her..... Kanskje skotsk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Vidic ser ut til å trives i United! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 De snakker Engelsk her..... Kanskje skotsk. ESPN USA, ESPN Asia, ESPN UK, ESPN Australia. Finnes mange sånne. Alle har forskjellige engelske kommentatorer. Kampen går i hvert fall ikke på ESPN UK, og det er den eneste jeg har. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 DRIVER MED ERTEN?? Skulle du løpe fra fyren på de siste 6 meterene av banen? Dust. Skyt for faen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 ESPN USA, ESPN Asia, ESPN UK, ESPN Australia. Finnes mange sånne. Alle har forskjellige engelske kommentatorer. Kampen går i hvert fall ikke på ESPN UK, og det er den eneste jeg har. Å... Du har kun den ja, Eg bare scanner gjennom og tenker ikke noe over hvilken eg har. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Hva skal man si om første omgangen? Vi har vel ikke skremt vannet av våre argeste motstandere. Det går tregt, vi virker uinteressert. Rett og slett dårlig. Bare to stk som får et bittelite plusstegn i margen, og det er Rafael og Anderson. Drittkamp. Gi meg tippeligaen isteden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. november 2012 Forfatter Del Skrevet 28. november 2012 Å... Du har kun den ja, Eg bare scanner gjennom og tenker ikke noe over hvilken eg har. Hehe. Reading-Man Utd på lørdag går på ESPN UK. Gleder meg ikke til den, begge våre ESPN-kamper så langt denne sesongen har endt med tap (Spurs og Norwich). Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Dei to brassene har vore dei beste for United i førsteomgangen og begge har forsøkt å få litt gang på det framover, samt at Rafael har gjort mykje veldig bra defensivt også. Vi har mykje ball og til dels brukar vi ballen godt, men det blir litt for mykje stillstand framom ballen, slik at ein ikkje har gode nok alternativ framover i bana og ballen går for ofte sideveis eller ein må prøve på noko som er litt for vanskeleg. United har stort sett bra kontroll på det som foregår bakover på bana, men vi må passe oss for dødballar og innlegg dersom WH får fylle på med folk, for då kan vi vere sårbare. Må også passe litt på Jarvis, som kan få mykje rom på kanten, ettersom Rafael blir invitert framover omtrent ved alle anledningar, ettersom formasjonen vår opnar ein del rom langs kantane. Pasningstempoet til United må opp, samt at ein må luke vekk ein del halvslappe pasningsforsøk, som er alt for enkelt å avverge og i tillegg så må spelarane vokne litt når dei sjølv ikkje har ballen. Alt for ofte at vi har tre eller fleire framom ball som står med ryggen mot mål og ventar, i staden for at ein freistar å skape litt ubalanse i eit WH-lag som stort sett ligger med 10-11 mann på eigen halvdel. Vi kunne hatt eit par mål meir enn vi ender med, og spesielt Hernandez har hatt nokre gode mogelegheiter, som han nok burde utnytta betre, men vi har i det minste skapt nok til å score nokre mål. Litt meir tempo i det som blir gjort utpå der og litt meir interesse frå enkelte spelarar, så kan andreomgangen bli temmelig ok. Ellers forferdelig dødt på OT i dag. Lenge sidan det har vore så stille som det er i dag, og det er skuffande. Spørs om publikum hadde håpa på ei WH-scoring eller to, sånn at United måtte jage og gjere det litt meir spanande, men trøkket har iallefall fullstendig uteblitt dessverre. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 (endret) Har vært en 4-5 corner situasjoner som alle har gått imot United og noen av dem skulle vært dømt fordel United, som på skuddet til Cleverley nettop. Endret 28. november 2012 av Hansoen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Rafael og Anderson er så undervurderte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå