ZevenZ Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei, min ps3 kan henge seg opp mens jeg spiller black ops 2 zombies, Det starter med art lyden forsvinner og det kommer en ny lyd som høres ut som et helekopter. Etter en stund fryser bilde å jeg klarer ikke å trykke på noen annen knapper en av knappen. Noen som vet hvor probleme ligger, hender dette til flere enn meg? Noe som kan fikse problemet? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ser ut til at du ikke er alene om det: http://www.polygon.com/2012/11/15/3648816/black-ops-2-ps3-connection-crashing-code-redemption-issues 1 Lenke til kommentar
ZevenZ Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Hmm, disse plages med å skrive inn koden, men det er ikke mitt problem, kjønte ikke helt hva jeg kunne gjøre for å få fjernet dette problemet? Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Hmm, disse plages med å skrive inn koden, men det er ikke mitt problem, kjønte ikke helt hva jeg kunne gjøre for å få fjernet dette problemet? hadde samme problem jeg og før jeg ga opp hele black ops 2, spillet er jo ikke verdt å bruke tid og penger på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå