Gjest medlem-16183 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hallo, jeg har nylig innsett at jeg har problemer med temperamentet mitt. Jeg knuser tastaturer og xbox kontrollere i ny og ne og det skremmer meg og jeg angrer voldsomt hver gang det skjer. Det er vel heller ikke sunt å reagere sånn? Jeg har en psykiater som jeg skal ta opp dette med, men jeg vil gjerne vite hva dere syns om saken og om noen andre opplever det samme? Kanskje dere vet om teknikker og forebygging av slike topper? Lenke til kommentar
CSJC Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er sånn jeg også. Men det er vel fordi jeg er en dårlig taper. :-p Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er sånn jeg også. Men det er vel fordi jeg er en dårlig taper. :-p jeg irriterer meg ikke over å tape, men mest over andre over internett som ikke har noe skills i det hele tatt. Jeg spiller DOTA 2 mye og trener timer hver eneste dag, problemet er at det spillet er laget for profesjonelle konkurranser og det krever at alle drar sin del av lasset. Likevel er spillet blitt infisert av casual gamere som har 0 skills og som bare er patetiske. De kan stikke av til Legue of Legends eller andre spill for casuals, la oss dedikerte gamere få ha DOTA 2 i fred. Dere ødelegger bare for oss andre med wannabe stilen deres. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Er sånn jeg også. Men det er vel fordi jeg er en dårlig taper. :-p Jeg tror ikke det er en direkte sammenheng mellom å knuse ting og å være en dårlig taper. Jeg tror du er en dårlig taper i tillegg til at du reagerer med å knuse ting når du blir sint/skuffet/taper. Hvordan man kontrollerer sinnet vet jeg ikke, for meg faller det bare ikke naturlig å vise at jeg er sint. I hvert fall ikke ved å bli aggressiv. Endret 26. november 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Å ødelegge spillutstyr i frustrasjon er vanligere enn du tror. Om det er isolert til spilling så ser jeg ikke stor grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg kom tilfeldigvis nettopp over denne artikkelen om problemet. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Pleide å ha med 3-4 tastaturer når jeg dro på lan før i tiden. Trenger ikke å ha et aggresjonsproblem fordi du denger en kontroll i ny og ne. Begynner du med dyr eller mennesker er det grunn til beskymring. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Jeg blir piss førbanna hvis jeg sitt i ro. må være i aktivitet hele tiden ellers blir jeg frustrert. Btw, knuse tastatur/headsett eller andre ting er noe vi alle gjør til tider... men prøv å smadre en LEDTV som du kjøpte for under 1uke siden.... Alt fra laptoper til bilen min har fått gjennomgå, smadret dashbordet/frontruten på bilen min, fordi jeg plagdes med tenningslåsen. Kompisen min brant opp bilen sin fordi startmotoren gikk til helvete. Pappa kastet juskemaskinen på havet når den startet å tulle, han knuste også pc'en min under en liten rage. Så bare slapp av, ingenting galt med deg bare kom deg ut i verden å ikke sløv dagen foran den virtuelle shiten Anonym poster: 88163c08579a96b73efe33ad81e338b7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå