Gå til innhold

Data manipuleres for at folk skal tro på evolusjonslæren

Anbefalte innlegg

Det var en skikkelig uverdig post, RWS.

Ikke nevneverdig mer uverdig enn de foregående postene i denne tråden....

Er bare så lei av å høre de samme påstandene bli gjentatt igjen og igjen og igjen og igjen... med den samme ignorante, og ikke minst, arrogante måten av de samme folkene igjen og igjen...

Sorry, men slik er det....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Ikke nevneverdig mer uverdig enn de foregående postene i denne tråden....

Er bare så lei av å høre de samme påstandene bli gjentatt igjen og igjen og igjen og igjen... med den samme ignorante, og ikke minst, arrogante måten av de samme folkene igjen og igjen...

Sorry, men slik er det....

Vel, jeg blander meg ikke inn i fightene til andre, men minner på om at vi er faktisk sammen her, og hvis du tilfeldigvis blir så irritert, at du velger å fornedre deg selv, får jeg ikke gjort så mye med det, men det gjør noe med humøret - det skal jeg innrømme.

Det er ikke noe pent syn, og jeg forventer mer av jevngamle medmennesker.

Ha nå en fredeligere dag

:)

Lenke til kommentar

Har oppfattet det slik at det fant du ut for flere år siden ;)

Har kun lest poster det siste året (og det har vært morsomt) og diskusjonene her på denne delen av forumet er jo ikke kommet noe lengre.

Lenke til kommentar

Har kun lest poster det siste året (og det har vært morsomt) og diskusjonene her på denne delen av forumet er jo ikke kommet noe lengre.

Den ene skrullingen tar over nøyaktig der den forrige slapp.

Dette stiller i samme kategori som det tullet IHS holdt på med og Balty før der igjen.

Lenke til kommentar

"What many university professors still refuse to recognize"

(Evolusjonistene dominerer universitetene)

(6 minutter lang)

http://www.youtube.com/watch?v=zCEpDM1gWwA&feature=endscreen&NR=1

http://news.national...t-skeleton.html

"Skeleton of Giant" Is Internet Photo Hoax

James Owen

for National Geographic News

December 14, 2007

The National Geographic Society has not discovered ancient giant humans, despite rampant reports and pictures.

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

thumb_s-hyrule-castle.jpg

Evolusjonistene satser på strategiske posisjoner, som medie og utdannelsesinstitusjoner, for å kontrollere vår oppfatning av verden. De er organisert i "secret societies". Studenter rekrutteres fra og med 1. år ved NTNU i spesielle "studentordener", en lang utsilingsprosess før man blir "ridder"

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Og hvor finner man sannheten, Rosario?

Jeg ser "sannheten" overalt, også på dette forumet. At folk lyver er "fakta" for meg. Så spør jeg meg selv? hvorfor lyver de? Veldig enkelt egentlig. Carl Sagan er en av dem.

Carl Sagan

http://en.wikipedia....wiki/Carl_Sagan

Carl Edward Sagan ( /ˈseɪɡən/; November 9, 1934 – December 20, 1996) was an American astronomer, astrophysicist, cosmologist, author, science popularizer and science communicator in astronomy and natural sciences....

Carl Sagan was born in Brooklyn, New York,.[4] His father, Sam Sagan, was an immigrant garment worker from Russia,[5][6] in today's Ukraine....

During World War II, Sagan's family worried about the fate of their European relatives

"kosmopolitiker" -> anti-kristne, evolusjonister, eks. Trosky

"science popularizer" -> propagandist

"the award-winning 1980 television series Cosmos: A Personal Voyage" -> mann med rette forbindelsene

"Brooklyn" -> ormerede

"Ukraina" -> der leirvaktene for konsentrasjonsleirene gjerne kom fra. De var anti-jødiske

"During World War II, Sagan's family worried about the fate of their European relatives" -> selvfølgelig

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Cosmologist er IKKE kosmopolitiker. Det er Kosmolog, en som bedriver Kosmologi

"Science popularizer" er rett og slett at han gjør det populært. Ikke ulikt hva han Knut Jørgen Røed Ødegaard driver med.

At du angriper hvor han ble født, hvor hans FAR kommer ifra, og at hans familie bryr seg om slektningene sine, viser at du ikke praktiserer din religiøse tro lenger enn du selv ønsker.

Lenke til kommentar

Det som forundrer meg er hvor mye kreasjonister kan lyve. Følger de ikke 2. Mosebok 20? Lyver de i tjeneste for sitt livssyn? Om de lyver bevist eller ubevist er ikke opp til meg å bedømme, men har en formening at de sluker det meste og tror fult og fast på alle løgner.

Hvordan kan jeg påstå at de lyver. Jo, vi har opp gjennom tiden blitt informert om at det er funnet parallelle menneskespor og dinosaurspor som nå er avslørt som en svindel, vi har Ica-steinene som også er avslørt som svindel, etc.etc...

I tillegg har de vært mange undersøkelser som kreasjonister står bak og som styrker deres meninger. En del av disse undersøkelsene har jo vært blank løgn (viser til en: http://www.forskning...r/1064494264.12 )

Hvordan klarer dere å stille opp som talspersoner og forsvare de som har spredd løgn og fanteri?

Jeg er forbløffet!

Lenke til kommentar

Evolusjonistene - hvem er de?

(jeg har mine anelser, men hjelp etterlyses)

De har en klar propagandistisk agenda :(

http://blogs.discove...s/#.ULiaI4fK6So

Now, I’d like to discuss a topic that came up in the recent Point of Inquiry interview in which Chris took the interviewee seat to chat with Ron Lindsay, President and CEO of the Center for Inquiry. Ron led a conversation about criticisms of Chris for his “accomodationism” and the effectiveness of the new Atheists communication methods for persuading the religious to reconsider their position on evolution.

At one point in the interview, Ron brought up the higher level of secularism among Europeans and proposed that critical analysis of religion should be the means to get people to understand science better and maybe accept evolution. In other words, the way to get people to accept evolution is not to soft-peddle criticism of religion but rather to subject religion to rather harsh criticism.

Chris appropriately responded, “If you assume the harsh criticism is going to change their minds, which is something that I strongly reject. I think it will backfire…”

So the question is how do we convince them to retire their religious beliefs?

---

Jeg tror ikke det er helt tilfeldig at ABB var en konspirasjonsteoretiker, slike virkelighetsoppfatninger kan være direkte farlige om de kobles med rett personlighet.

disgustop.jpg

ABB konspirerte i 5+ år. "Teoretikere" konspirerer ikke, de sitter i sofakroken.

Dette blir for dumt, NTNU et rede for en hemmelig orden skapt for å lure troende?

Dette er ikke akkurat Skulls & Bones, men en uskyldigere versjon av det samme.

http://no.wikipedia....mega_Broderskab

Sct. Omega Broderskab ble offisielt stiftet 21. november 1919 på daværende NTH (i dag NTNU Gløshaugen) av et kull elektrostudenter med et usedvanlig godt kameratskap og sosialt miljø innad. Til å begynne med var det en eksklusiv klubb forbeholdt 3. og 4. årskurs, og for å bli tatt opp måtte man sende inn en fyldig søknad. ...

Nye medlemmer blir per i dag tatt opp fra første klasse på sivilingeniør-linjene for elektronikk og kybernetikk ved en spesiell seremoni som foregår på opptaksfesten, Phaestum Immatricularis. Denne seremonien har et mystikkens slør rundt seg, og blir ofte beskrevet som et grufullt rituale av de som har kjennskap til dets innhold.

Sct. Omega Broderskab har også en fadderordning, som bidrar til at nykommere føler seg velkommen i linjeforeningen, og til at det gode miljøet innad i Broderskabet opprettholdes.

(For å bli så betrodd at man får være med på leveranser til f.eks. Demona-anlegget bør man ha rett bakgrunn. Fartstid i Sct. Omega Broderskab teller positiv. "Fadder" kan være referanse)

Endret av Rosario
Lenke til kommentar

(jeg har mine anelser, men hjelp etterlyses)

De har en klar propagandistisk agenda :(

Hvem disse folkene er får du definere selv. Føler du deg truffet, så gi et tilsvar. Hvis ikke, gjør som du vil.

Men jeg er i alle fall ikke ute for å overbevise noen til å forlate sin personlige tro. Jeg ønsker at man først finner ut hvordan ting fungerer før man sprer feilaktig informasjon. Og om "disse" personene støtter svindel og løgner.

Det hadde også vært veldig hyggelig om du Rosario hadde kommet med egne meninger uten store sitater og linker. Ikke en klipp og lim diskusjon.

Edit: Staveleif.

Endret av SirEmanon
Lenke til kommentar

Men jeg er i alle fall ikke ute for å overbevise noen til å forlate sin personlige tro. J

1505048290_4_F-6z_1.jpeg

"i alle fall ikke" -> i alle fall

Det som forundrer meg er hvor mye kreasjonister kan lyve. ...

Lyver de i tjeneste for sitt livssyn?

Om de lyver bevist eller ubevist er ikke opp til meg å bedømme, men har en formening at de sluker det meste og tror fult og fast på alle løgner.

Hvordan kan jeg påstå at de lyver. Jo, vi har opp gjennom tiden blitt informert om at det er funnet parallelle menneskespor og dinosaurspor som nå er avslørt som en svindel, vi har Ica-steinene som også er avslørt som svindel, etc.etc...

I tillegg har de vært mange undersøkelser som kreasjonister står bak og som styrker deres meninger. En del av disse undersøkelsene har jo vært blank løgn (viser til en: http://www.forskning...r/1064494264.12 )

forskning.no = evolusjonister som sannhetsbevis :( Det neste blir blir vel Dawkins?

forskning.no

humanist.no

skepsis.no

VG.no

Dagbladet.no

Einar Nagell-Erichsen (Schipsted) er også evolusjonist

Einar Christopher Nagell-Erichsen (født 1958) er en norsk forretningsmann og gründer. Etter utdannelse ved Sjøkrigsskolen var Einar Nagell-Erichsen opperativ offiser på ubåt i den norske marinen. Han studerte ved University of Denver i USA der han fikk sin Bachelor in Finance and Management i 1985, og sin Master Degree in Finance i 1985.
Endret av Rosario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...