Liten Viking Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har en liten bunke med Xbox 360-spill jeg gjerne vil bli kvitt. men spørsmålet er hvor mye jeg kan ta for hvert enkelt spill? alle spillene ser ut som nye. Black Ops = ? MW 2 og 3 = ? CoD2 = ? CoD4 = ? GTA4 = ? Red Dead Redemtion limited edition = ? Homefront = ? Hva er deres formening? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tror ikke at mange har lyst på gamle COD-spill. Red Dead Redemption får du kanskje litt for, men resten ville jeg ikke ha forventet mye fra. Prøvd å dra på en spillbutikk og se om du får solgt det til dem? Vet i hvert fall at Game tilbyr 100kr per spill så lenge det er ikke er ødelagt eller altfor gammelt. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Tja, hadde jeg vært interessert i Red Dead Redemption hadde jeg heller gått for Game of the year edition og fått med alt av DLC, inkludert Undead Nightmare. At du selger Limited Editon betyr vel ikke stort heller, da jeg går ut ifra at du har brukt kodene for DLCet som følger med. Har heller ikke vært intessert i CoD siden CoD2, men tror neppe jeg ville betalt mye for gamle spill. Det samme gjelder nok GTA4 og Homefront. Har sett begge på tilbud til under 200kr hver, og det var helt nye i butikk. Skulle jeg kjøpt dem brukt ville jeg ikke betalt mer enn en femtilapp for hver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå