PyroMartin Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei! Jeg har planer om å bygge min egen rc hovercraft, men jeg har ikke mye erfaring rundt motorer og slikt. Om noen kunne være behjelpelig med å velge ut hvilke komponenter jeg bør kjøpe. Det jeg tenger etter det jeg vet, er; - to motorer - en propell - en ducted vifte - servo - to regulatorer - et batteri (eller to) - mottaker - sender Tror ikke jeg har glemt noe. Blir vanskelig for meg å anslå hvor mye jeg skal bruke. Men jeg vil ha komponenter som fungerer og helst litt kraftige motorer. Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Noe som hadde vært helt ypperlig for deg er å kjøpt et fly, båt eller bil vrak som du kunne plukke motor, servo, sender, mottaker, batteri og batteri lader fra. Fordi det er ikke så viktig hvordan utstyret er. Det eneste er at: du burde ha en kraftig motor som pusher. og du burde få tak i en hvilken som helst vanntett boks som du kan sette mottaker og batteri i. Og hvor mye sånn ca vil du bruke på dette prosjektet? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 hvorfor kjøpe et ferdig produkt som du skal demontere for deler når man har www.hobbyking.com? Lenke til kommentar
Kristian33 Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 åja viste ikke om siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå