Rolfemann Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Noe slikt har du neppe sett før. Googles nye spill forandrer virkeligheten Lenke til kommentar
deep750 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 suksessen blir vel enten-eller. Gleder meg til å se folk gå rundt med mobilen klistra opp i trynet. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Om det blir suksess eller ikke bryr meg ikke så mye, er bare morro å se at de jobber med dette. Blir vel ikke interessant før de brillene kommer på markedet. Da snakker vi high-tech shit som vi har sett på filmer en stund. Blir morro dette 4 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Man kan registrere seg for beta tilgang her: http://www.ingress.com/ Gjorde det for ett par uker siden, men foreløpig ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ikke bare er Google et av verdens mektigste selskap (Apple er ikke på den listen en gang) men de er helt genial på alle områder ellers. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Lignende spill har vært laget før, men dette ser mye mer gjennomført ut. Mulig det er en slags markedsføringskampanje for Google glasses? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hahahahaha, gleder meg til å sitte og se på folk som svimer rundt på et torg for å samle inn noe som ingen andre ser. Tror det kan dukke opp mange bekymringsmeldinger til politi og helsevesen om "forvirret person som går i et slags mønster på torget".. Men utrolig artig konsept, da. Selv foretrekker jeg å spille godt plantet i min egen kontorstol eller sofa 1 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Google er gode på å få folk til å samle inn data for seg! Nå vil de tydeligvis lage kart over gangstier rundt i verden, så da bare lurer de noen millioner folk til å gjøre det for dem 3 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Da fikk jeg invite. Har fått lastet det ned og kikket litt. Virker spennende, men vi får se om det er noe jeg bruker tid på. Det er en invite-funksjon i spillet, men pr i dag har jeg 0 invites. Skal heller si ifra hvis det dukker opp noe, om noen er interessert. At Google har en intensjon om å samle inn data om wlan, bevegelser osv tror jeg nok vi kan regne med ja... Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 For dere som venter på invite til Ingress, så er Turf et alternativ. Samme konsept med å 'ta over' områder og få poeng, men ingen lagdeling, og ellers et 'renere' konsept. Veldig stort i Sverige, og ble lansert i Norge i sommer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 Når man tenker på hvor stort Geocaching er blitt i verden, så kan det nok komme flere slike real-life-smartphone-sporter. Så lenge det engasjerer, blir kjent nok og er gjennomført. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Når man tenker på hvor stort Geocaching er blitt i verden, så kan det nok komme flere slike real-life-smartphone-sporter. Så lenge det engasjerer, blir kjent nok og er gjennomført. Fikk invite i går og må si jeg er imponert. Utrolig gøy og engasjerende. Så det er bare å melde seg på. Resistance trenger hjelp i Oslo så kom igjen Jeg herjet rundt i Frognerparken i dag! 1 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg spiller dette, er veldig gøy. Bare synd at ingen av kameratene mine har fått invite ennå :\ Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Fikk invite i går og må si jeg er imponert. Utrolig gøy og engasjerende. Så det er bare å melde seg på. Resistance trenger hjelp i Oslo så kom igjen Jeg herjet rundt i Frognerparken i dag! Meldte meg på for en stund siden, så satser på invite snart! Frykter jeg blir relativt ensom her oppi Tromsø tho. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Holder på å opprette et lite norsk community rundt Ingress.. Forumet er oppe på forum.noringress.net. Skal få tak i et par aktiveringskoder som kan loddes bort også, så det er bare å melde seg på Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Funnet ut at Ingress er ubrukelig om du ikke bor i/veldig nærme oslo. Her jeg bor er det absolutt ingenting, tar 2 måneder før en evt. portal kommer hit om jeg sender ett forslag til hvor det kan stå. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Funnet ut at Ingress er ubrukelig om du ikke bor i/veldig nærme oslo. Her jeg bor er det absolutt ingenting, tar 2 måneder før en evt. portal kommer hit om jeg sender ett forslag til hvor det kan stå. Det er portaler rundt om i hele landet men selvsagt mest i storbyene. Dette vil endre seg innen Ingress åpner opp for alle. Det finnes portaler i Halden, Fetsund, Bergen, Stavanger og Drøbak, for å nevne noen eksempler, så ikke alle er i Oslo Endret 14. desember 2012 av Untouchab1e Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 endrer ikke det at det ikke er noen her i området... få vel sende inn noen forslag kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg