Redaksjonen. Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Nordmann blant de beste i StarCraft II. Her er resultatene fra Dreamhack Winter Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Imponerende! Spesielt imponerende at den som slo han ut vant hele turneringen også. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Godt jobbet av Snute, han spilte noen veldig gode kamper og kan vel ses på som turneringens opptur. Ikke mange hadde forventet å se en nordmann i kvartfinalen. Det var virkelig noen leie tap han gikk på mot Hero. I første kamp kastet han vekk en stor ledelse, og deretter fintet Hero han helt ut ved å gå for to all-ins som Snute ikke oppdaget før motstanderens enheter banket på døra. Han hadde potensiale til å nå en semifinale, og tar jeg ikke helt feil så kommer han en eller annen dag klarer nettopp det, og mer til Endret 26. november 2012 av ShampooMacTavish 1 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Litt mer (og bedre) info om IPL5 her http://wiki.teamliquid.net/starcraft2/IGN_ProLeague_Season_5 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dumt jeg gikk glipp av Snute sin match vs HerO pga jobb men uansett imponerende å bli top 8 Jævla synd at IPL5 og GSL neste helg er midt i min eksamenstid... Blir vanskelige prioriteringer fremover. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er det bare meg som mener at det er tragisk at ikke DotA2 blir nevnt? Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Er det bare meg som mener at det er tragisk at ikke DotA2 blir nevnt? Whops! Lese ikke godt nok. Hoppet ned til bullet-pointene... Beklager Lenke til kommentar
garnok Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Wow, slo han ut Stephano? En fluke må være, men uansett godt gjort. Han er jo den beste ikke-koreaner i gamet Lenke til kommentar
MarciahL Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Dumt jeg gikk glipp av Snute sin match vs HerO pga jobb men uansett imponerende å bli top 8 :)Jævla synd at IPL5 og GSL neste helg er midt i min eksamenstid... Blir vanskelige prioriteringer fremover. Du gikk faktisk ikke glipp av så mye. Første kampen var ganske spennende, men bortsett fra det var det Hero som totalt dominerte. Desverre ;( Lenke til kommentar
Thoktraz Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 synd at CoL ikke vant i hon... gratulerer til TDM Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Her er SC2 brackets: http://esports.ign.com/brackets/?ipl5-sc2-event Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) nvm Endret 29. november 2012 av archanios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå