siemensboy Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei! Jeg trenger en ny router, flytter inn i en relativt stor leilighet hvor det også er mange vegger. Så trenger en kraftig trådløs router som gir god signalstyrke i alle rom. Ønsker egentlig ikke trekke ledninger og feste antenner i alle rom! Routeren vil bli brukt trådløst, lite bruk med nettverkskabel. Noen anbefalinger? Budsjett: 1000 kroner Takk for forhånd Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 For best dekning ville jeg valgt Asus RT-N66U. Alternativt kan du se på RT-N56U eller Linksys E4200. Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Takk, Asus RT-N66U er bestilt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Meget godt valg Jeg har den selv og den har lang rekkevidde og er hyperstabil. Den støtter også tredjeparts firmware om du skulle få behov for mer funksjonalitet senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå