Gå til innhold

Skal kjøpe ny PC

Anbefalte innlegg

Heisann, er nå lei av bærbare PC-er og tenker nå på at jeg skal få meg en skikkelig gamer pc. Spiller for det meste League of legends, BF3, Black ops 2 osv.

Budsjett max: 14-15k

Har dere noen tips på hva jeg burde kjøpe og det jeg må holde meg unna?

er det lurt å kjøpe PC-er i deler? http://www.komplett.no/k/kc.aspx?bn=10293

Endret av EFreeman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og god dag. Har drevet med montering av PC-er i en god stund nå og kan en god del. Har vel bygd rundt 50 PC'er i min levetid. Hvis du ikke kan noe om montering av PC vil jeg anbefale deg å kjøpe Komplett-PC. På komplett får du sterke varer for billige priser. Har lest meg opp på Razer Lycosa + at jeg har hatt et Razer Lycosa Mirror keyboard før, og det var rett og slett elendig. Knappene er trege, henger seg opp og musikken går plutselig på repeat. Vil anbefale noe fra Logitech eller Corsair.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vil anbefale trådstarter å helle bygge en selv, enn å la Komplett, eller noen andre nett butikker gjøre det for deg. Jeg bygget min stasjonære for et på ukers tid siden, og det er ikke så vanskelig!

Lenke til kommentar

Fra komplett: ;)

Komplett Gamer i20

Varenr.:766169

nVIDIA's Assassin`s Creed III (Voucher)

Støtsikker PC-eske

SteelSeries QcK, Musematte i Tøy

Corsair Obsidian 650D Midi Tower Sort

Intel® Core i5-3570K Processor

Corsair TX 750W PSU

ASUS P8Z77-V LX, Socket-1155

Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB

XFX Radeon HD 7950 3GB GDDR5

Samsung DVD Writer, SH-224BB

Samsung SSD 840 Series 250GB 2.5" OEM

Seagate Barracuda® 2TB

Logitech OEM S-120 2.0 høyttaler

Logitech Wireless Gaming Mouse G700

Corsair Vengeance K90 Performance

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 32-bit/x64 Nordic

BenQ 24" LED XL2420T

Garanti 3 år - Sende inn

En anbefaling til komplett.no: Legg heller mere av sortementet deres inn i PC bygger systemet, og det til en grei pris, da hadde det vært mye lettere å anbefale dere ;)

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Hei og god dag. Har drevet med montering av PC-er i en god stund nå og kan en god del. Har vel bygd rundt 50 PC'er i min levetid. Hvis du ikke kan noe om montering av PC vil jeg anbefale deg å kjøpe Komplett-PC. På komplett får du sterke varer for billige priser. Har lest meg opp på Razer Lycosa + at jeg har hatt et Razer Lycosa Mirror keyboard før, og det var rett og slett elendig. Knappene er trege, henger seg opp og musikken går plutselig på repeat. Vil anbefale noe fra Logitech eller Corsair.

Hvilket keyboard vil du anbefale for Gaming? Vil helst ha et med LCD display

Lenke til kommentar

Corsair K90 eller K60, LCD display på tastaturet er en ubrukelig gimmick for å få mer penger for det (personlig mening å erfaring).

Razer kvaliteten har droppa noe enormt også leve tida e langt dårligere f.eks.

Enig, kvaliteten på Razer keyboards har minsket drastisk i løpet av de siste årene. Hvis du må ha LCD så vil jeg anbefale G510 som Marius sier, hvis ikke, så er Logitech g110 et fint tastatur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...