Arodem Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ken Levine avkrefter de seiglivede ryktene. Les hele saken Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Flotte, flotte greier. Spar oss for unødvendig møl som utgiverne tvinger med. 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Påklistrede online deler ser jeg overhodet ingen poeng i heller, så dette er jo bra! Da vet vi at fokuset er rettet mot der det teller i dette spillet 4 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 YES! My prayers have been answered! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vet ikke helt. Tror det hadde vært interessant å se Ken Levines svar på flerspiller. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vet ikke helt. Tror det hadde vært interessant å se Ken Levines svar på flerspiller. Syns han har svart ganske klart slik det er. 5 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Godt å se noen fortsatt går mot strømmen, og heller fokusere på et godt single player spill enn å kaste bort tiden på en multiplayer del. Måtte flere følge etter. Endret 26. november 2012 av archongamer Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Vet ikke helt. Tror det hadde vært interessant å se Ken Levines svar på flerspiller.Syns han har svart ganske klart slik det er. Blir slapp. Må jeg virkelig forklare nærmere hva jeg mener? 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Blir slapp. Må jeg virkelig forklare nærmere hva jeg mener? Helst ikke 2 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 i det minste så kunne de ha inkludert en online co-op med en venn... men uansett så er nok dette et spill som kommer til å gå fort i glemme boka. etter en måned er gamestop fylt opp med det spillet her. sånn er det bare når dem ikke greier og holde på kunden etter salg og uten online mp... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Bra Ken Levine!! Jeg hater MP i spill jeg så dette er en gledelig nyhet! Da kan de fokusere på det jeg bryr meg mest om, nemlig singelplayeren! Endret 26. november 2012 av iToMaN 2 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 i det minste så kunne de ha inkludert en online co-op med en venn... men uansett så er nok dette et spill som kommer til å gå fort i glemme boka. etter en måned er gamestop fylt opp med det spillet her. sånn er det bare når dem ikke greier og holde på kunden etter salg og uten online mp... De får i det minste noen kunder, i motsetning til alle CoD-knockoffs som selger null og niks. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Helt greit, bare tåpelig å bruke utviklingstid og budsjett på en funksjon som ikke er nødvendig. De som er interessert i en multiplayeropplevelse ville sannsynligvis ikke vært interessert i denne typen spill uansett, da det finnes mange spill som er designet fullt og helt med multiplayer i tankene. Så, all honnør til at de innser at de ikke skal konkurrere på multiplayermarkedet og heller gjør det de er flinke til. Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Etter de videoene jeg har sett av spillet kan jeg ikke se hva som er poenget med flerspiller her. Mye syke ¨våpen er ikke et godt argument i dag. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 i det minste så kunne de ha inkludert en online co-op med en venn... men uansett så er nok dette et spill som kommer til å gå fort i glemme boka. etter en måned er gamestop fylt opp med det spillet her. sånn er det bare når dem ikke greier og holde på kunden etter salg og uten online mp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå