Gå til innhold

BK: Nattfoto..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synest det er artig å få litt stjerne effekt, med stor blenderåpning ville det nok ikke bli noe særlig stjerne effekt i det hele tatt... bare vanlig lys.... jeg har et manfrotto stativ.. tror det heter 055 xprob elller noe slikt... ja det eg ganske krafig.. speil lås og fjernutløser er obligatorisk

( tror ikke antall lameller er avgjørende for hvor mange stråler som kommer ... jeg tror det er 9 lameller på 14-24 en min... og mye flere stråler pr lys.... )

Takk for kommentarer forresten :=)

Lenke til kommentar

Jeg synest det er artig å få litt stjerne effekt, med stor blenderåpning ville det nok ikke bli noe særlig stjerne effekt i det hele tatt... bare vanlig lys.... jeg har et manfrotto stativ.. tror det heter 055 xprob elller noe slikt... ja det eg ganske krafig.. speil lås og fjernutløser er obligatorisk( tror ikke antall lameller er avgjørende for hvor mange stråler som kommer ... jeg tror det er 9 lameller på 14-24 en min... og mye flere stråler pr lys.... )Takk for kommentarer forresten :=)

Og om du skulle bomme på stjernelyset,kan du med gratis program Photoscape,legge disse på i ettertid;)..har også en raw converter;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...