Gå til innhold

TerraTec Mystify Razer BoomSlang 2100 erfaringer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.... Boomslang, den prøver jeg å glemme.....

Jeg og 2 venner kjøpte hvær vår mus i samme dag den kom ut (2100), kulen sklir som bare F*** uansett hvilken musmatte du prøver. :-?

Jeg har testet Everglide FunC Ice og en del gratismatter... Det er bare et helvete når du spiller.

 

skal du spille spill (FPS`s spesielt) Hold deg for all del uanna boomslang (selv om det var det den ble laget for :() Når jeg prøver å snu meg raskt i fps spill sklir kulen og du får det resultat at den ikke reagerer i det hele tatt.

 

Dette skjedde med alle 3 eksemplarene vi kjøpte.... helt til den ene sviktet etter bare 1 halv time(som han fikk seff byttet inn på komplett mot en nye en)

 

Jeg må bare si Boomslang roxz, men fungerer ikke som den skal :(

 

 

Sikkert bare veldig uflax :shrug: Men at kule sklir er ett STORT problem.

Lenke til kommentar

herregud, hvis det var det jeg trodde du mente hører du ikke til her på hw.no :evil:

--TULL!

 

ontopic: Jeg har prøvd den, ikke spilt noe særlig med den.. den er ikke særlig god å holde i, og den er heller ikke så tess.. ikke verdt så mye penger som den koster etter min mening..

 

Jeg foreslår at du prøver å teste den før du kjøper den.. siden den er såpass spesiell er de fleste folk's oppfatning veldig "enten eller"..

 

håper dette hjalp,

mvh

alexio

Lenke til kommentar
Forstår ikke hvorfor alle mener den er så spesiel?

 

Har du sett/prøvd musen ?

 

Jeg har den originale Razer Boomslang 2000.

Kulen er plassert mye lengre bak en hvor den er plassert på vanlig mus , noe som gjør at hvis du holder riktig, så skal den være den mest følsomme og presise musen som er.

Knappene er superfølsomme.

Etter å ha brukt denne i ca to år, slet jeg med å bruke annen mus, da jeg ikke "fikk den til å stemme". Det er som en annen sa ; "en enten like eller ikke like, mus"(ca noe sånt han sa). Hånd stillingen og vekten på musen må du legge annerledes enn hva du ellers ville ha gjort.

 

Men...

Følsomheten har sin pris, og det er denne musens svaket. Ene opphenget på hulene som tar opp bevegelsene fra kula, har en tendens til å bli ovalt. Tror det var ocshoot.no som hadde en fiks på dette. Med denne oppjusteringen er musen helt super, hvis du blir vandt med den.

Min er over tre år nå, og klar for dynga. Har brukt den på en Everglide Gianta musmatte. To supre kompanjonger.

Lenke til kommentar

Eller du kan kjøpe en optisk mus som er minst like nøyaktig vist ikke mere og leve dine dager uten problemene den uber1337 h4x0red tøffe razermusa hadde gitt deg :roll: har selv hatt razer1000 og den var debare problemer med den lagget og var HELT ubrukelig i spill

 

liksom du kan kjøpe en Optisk mus som efeks : intellimouse v 3.0 eller logitech mx500300(vet ikke om den nye er noe mx310 er noe bra) og leve lykkelig alle dine dager!

 

Vet at razer musa frister og det er masse bra reviews av den men det er bare løgn og bedrag :[

nesten ingen gode spillere bruker razer musa og det er det en god grunn til.. den er dyr den er rar å holde i og den laggerskipper når du beveger den fort! :grumpy:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Hei Hei , Razer er rett og slett en smaks sak,satt her og irriterte meg av alle som som klager over boomslang at jeg måtte regge meg :D har brukt razer i 2-3 år nå...samme musa (razer boomslang 1000) den funker fett den dag i dag...broren min har en razer 2000,funker enda bedre en 1000. Gleder meg til å kjøpe 2100(visst jeg finner en plass og kjøpe den). jeg har spilt aktivt i Counter-Strike i 4 år nå og har ikke had noe annet en gode erfaringer med boomslang. jeg har prøvd en haug med vanlige mus og optiske mus...kom fram til at razer var min smak :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...