Joachim_F Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Neste versjon byr på nye muligheter for de mest kreative. Les hele saken Lenke til kommentar
rattjamann Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Høres bra ut, har savnet fler muligheter. Visse ting er vanskelig/upraktisk å lage. Også gøy at et sandkasse spill som dette også har muligheten til å la folk leke med kretser og enkel programmering på en artig måte. Fint for dem som har lyst til å lære mer om logiske kretser, selv om det ikke er helt som i virkeligheten, men nær nok. Men om man ville hatt det enda mer avansert er det jo alltids mods som "buildcraft" eller "industrialcraft", men dette blir nesten litt for mye og sette seg inn i for mange. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Dette ser spennandes ut. Det er svært positivt at ein del av funksjonaliteten i buildcraft (og til dels industrialcraft) blir tatt inn i spelet. Håper også at jernbanesystemet får seg ei skikkelig oppdatering snart. Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 vel, kan vær greitt med dagslys-detektorer.. selv om jeg kan å lage dem i nåværende versjon.. moar compact ftw <3 Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Høres ut som en oppdatering å se frem til! Redstone er morsomt å leke rundt med, og jo flere leker, jo bedre. Right? Hørte rykter om lansering før nyttår, så ventetiden er "akseptabel". Minecraft, min gode venn, du blir snart enda bedre! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 og når kommer det her til ps3/psvita? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er strengt tatt snakk om historiens tredje MineCon, selv om den første var veldig liten i forhold til de to siste (http://www.minecraftwiki.net/wiki/MineCon) Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Får slenge opp et nytt portale der vi ikke har fartet så mye for å grave nye mineraler snart Har vært en fantastisk helg med Minecon live og har bygging - har tatt strategiske pauser med Yougscast "Nå får det faen meg være blokk" Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg skal vurdere å grave frem Minecraft hvis jeg får zenerdioder. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Det Minecraft trenger er cloud-støtte. Ja, jeg vet dette er fint mulig å få til med Dropbox, SkyDrive osv, men det er fortsatt ganske upraktisk. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 12. desember 2012 Del Skrevet 12. desember 2012 Ehm, dette var vel strengt tatt historiens tredje Minecon så vidt som jeg vet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå