Gå til innhold

IT-avisen krever nå nummeret ditt.

Telefonsvarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde de levde av annonseinntekter jeg. Altså, sidevisninger. Tror de liksom at de får FLERE sidevisninger ved å sette en effektiv stopper for troll? De graver jo sin egen grav, haha. :p

Troll genererer på sikt ikke sidevisninger. (Andre enn sine egne.) Det som er morsomt i starten fører til leserflukt. Om registrering er et godt virkemiddel mot dette kan diskuteres, og det gjør de lærde side opp og ned. Men at noe må gjøres er åpenbart.

Mobilnummeret er selvsagt ideelt hvis man først skal ha en registrering, fordi ikke engang troll ofrer det så lett.

Alternativet er som her på forumet å bruke mye tid på moderering. Vi var (og er fremdeles, etter min tid) så heldige at i har en masse brukere som er villig til å gjøre den innsatsen friviilig og uten kompensasjon. Det er ikke like lett å rekruttere for de som skal drive kommentarspalter.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg slutta å lese ITavisen den dagen forumet ble lagt ned, og jeg kommer ikke til å begynne å lese der igjen. Jeg personlig håper den "avisen" kommer til å falle ned, og slå seg, slik at de mister mange prosent av deres lesere. Kvaliteten suger, og det er ikke noe variert.

Mobil registrenger har jeg ikke noe personlig imot, og jeg synes det er en grei måte å stoppe troll på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...