Telefonsvarer Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 http://www.itavisen.no/906780/derfor-maa-du-registrere-deg-med-mobil Siden som (såvidt jeg vet), lever av diskusjoner i kommentarene, krever nå at du oppgir nummeret ditt. De er visst lei av at folk gir tilbakemeldinger på artiklene deres. Er vel lettere å kreve nummeret til folk enn å forbedre artiklene sine. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 iTavisen kan bare glemme å få mobilnummeret mitt. Det samme gjelder andre sider som skulle finne på å kreve mobilregistrering. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Trodde de levde av annonseinntekter jeg. Altså, sidevisninger. Tror de liksom at de får FLERE sidevisninger ved å sette en effektiv stopper for troll? De graver jo sin egen grav, haha. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg kommenterte en artikkel der for 1 minutt siden og trengte ikke å oppgi noe mobilnummer. Logger inn via Twitter. Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Jeg måtte koble sammen kontoene, kom ikke fordi mobil-greia. Men er vel ikke største faren. Gøy å kommentere, men skal klare meg uten. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Trodde de levde av annonseinntekter jeg. Altså, sidevisninger. Tror de liksom at de får FLERE sidevisninger ved å sette en effektiv stopper for troll? De graver jo sin egen grav, haha. Troll genererer på sikt ikke sidevisninger. (Andre enn sine egne.) Det som er morsomt i starten fører til leserflukt. Om registrering er et godt virkemiddel mot dette kan diskuteres, og det gjør de lærde side opp og ned. Men at noe må gjøres er åpenbart. Mobilnummeret er selvsagt ideelt hvis man først skal ha en registrering, fordi ikke engang troll ofrer det så lett. Alternativet er som her på forumet å bruke mye tid på moderering. Vi var (og er fremdeles, etter min tid) så heldige at i har en masse brukere som er villig til å gjøre den innsatsen friviilig og uten kompensasjon. Det er ikke like lett å rekruttere for de som skal drive kommentarspalter. Geir Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Såvidt jeg har sett fjerner moderatorene på itavisen alt som ikke sier "flott artikkel som alltid!". Ser også ut som at de har i jobb å "+1'e" hverandre. Mulig jeg bare misliker dem og tror ting utifra det, vet ikke helt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Jeg slutta å lese ITavisen den dagen forumet ble lagt ned, og jeg kommer ikke til å begynne å lese der igjen. Jeg personlig håper den "avisen" kommer til å falle ned, og slå seg, slik at de mister mange prosent av deres lesere. Kvaliteten suger, og det er ikke noe variert. Mobil registrenger har jeg ikke noe personlig imot, og jeg synes det er en grei måte å stoppe troll på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå