Gå til innhold

Bygge mini gaming pc

Anbefalte innlegg

Heisann

Slik ser pcen min ut nå

Silverstone tj08-e

Asus maximus v gene

intel i5-2500k

gigabyte gtx 670 windforce 3x

16gb kingston 1866mhz

samsung 830 ssd

500gb hdd

Dette er altså m-atx størrelse, så ganske liten fra før. Men jeg vil gå mindre, da jeg syns det er tøft og praktis, og en kompis er interessert i kabinettet, hovedkortet og strømforsyninga til ca halv pris av det jeg kjøpte det for. Dette er altså de delene jeg må skifte hvis jeg skal gå mini-itx. Tror jeg kommer til å gå for Silverstone sg08, siden jeg har hørt at det kanskje er det beste mini-itx kabinettet. Sg05 ser også bra ut, men tror jeg tar sg08 siden den har en veldig bra strømforsyning (600w 80plus bronze) kontra 450w på sg05 som blir for lite tror jeg. Skal overklokke og trenger da også tips til cpu kjøler. Noen som har tips? Flere som har bygd mini-itx gamer bygg her inne?

edit: Trenger også tips til hovedkort, må altså være mini-itx og z77. Skal overklokke samt ha mulighet for å bruke igpu på prosessoren min

Endret av paithlezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Asus sitt deluxe z77 kort har jeg god erfaring med. Det er ganske greit og lett å klokke med.

Har du vurdert FD Node 304? Det er mitt favoritt high end itx case:

http://www.komplett....aspx?sku=757500

hm, faktisk ikke sett det før, men ble ikke helt overbevist, ser endel større ut. Har ikke behov for mer enn det som er i sg08.

Når det gjelder hovedkort ser ASUS P8Z77-I DELUXE bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...