Danda Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hei. Jeg bare lurer på en ting, jeg har hatt en sak gående mot Motor Forum i over 1 år da det har vært en del feil å mangler på bilen jeg kjøpte fra de (bruktbil) Jeg hadde i utgangspunktet krevd de for 8500kr + nye sommerdekk for 6000kr Jeg vant saken for ca 3 uker siden i FTU men da jeg glemte å sende inn dokumentasjon på dekk, altså kvittering på hva dekkene kostet så fikk jeg ikke gjennomslag på det, lå på dataen Jeg er litt usikker på hva jeg kan gjøre, Motor Forum har overført de 8500kr i dag så det er i orden, har vært i kontakt med FTU men vedtaket derfra er endelig så de kan ikke gjøre noe, snakket med NAF som jeg er medlem av men de missforsto meg så jeg fikk brev fra Adv om at han kunne føre saken videre i tingretten. Er de 6000kr jeg har krav på borte for godt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Du kan vel bringe saken inn for tingretten, men det koster fort mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Jeg har jo allerede fått pengene for saken men jeg lurer på om det er noe annet jeg kan gjøre for å få dekket nye sommerdekk? uten å ta saken videre å betaler 3500kr for det? Jeg kan ikke ta kontakt med Motor Forum igjen å kreve penger for dekkene med henvisning til at jeg vant saken og at det manglet ett dokument for dekk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå