bufodill Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hmm, hadde vært spennende å teste hvordan de forskjellige HTC-telefonene identifiserer seg selv, med forskjellige browsere. Det er jo stadig en del som har det som firma-telefon, men de surfer kanskje slettes ikke? At like mange galaxy nexus som one x surfer innom amobil, sier det noe om interessenivået her? galaxy nexus er vel neppe solgt i så ekstremt mange eksemplarer i norge, mens one x kanskje har solgt ufortjent få hvis man sammenligner med galaxy-serien... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 28. november 2012 Del Skrevet 28. november 2012 Galaxy Nexus har ihvertfall solgt ufortjent få enheter i Norge. Skulle jeg miste min Nexus er det den jeg ville forsøkt å skaffe meg igjen, om ikke Nexus 4 holder mål da. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 1 01-12-12 Kl. 16:53:34 . . 10 sidevisninger . . Varighet: 00:07:05 (t:m:s) fra IP: 83.109.xxx.xxx - Nettleser: MSIE 8 - Os: Win XP - Skjermoppl.: 1024x768 Klikk fra: Ukjent Besøkte sider Dette er det som dukker opp i statistikken når jeg er inne med Nokia Lumia 920 WP8... Så vet ikke helt hvor mye det går an å stole på disse statistikkverktøyene... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg