Kurt Lekanger Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Samsung Galaxy S-modellene har passert Apple iPhone. Se hvilke mobile enheter Amobil-leserne foretrekker Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det som overrasker meg med den oversikten er at kun 11% bruker andre enheter enn de 9 som er nevnt. Det viser absolutt hvor dominerende Samsung og Apple er i markedet. Lenke til kommentar
Miothehunk Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ligger windows phone inne blant de 11 % ukjente tro? Identifiserer ikke wp seg på samme måte som andre mobiler? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvor stor andel av mobile enheter (mobil+nettbrett) leser amobil i forhold til pc/mac? Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har ikke tidligere undersøkelser vist at de som bruker iOS surfer mer på nettet enn andre? Jeg vet ikke hvordan grunnlaget for denne statistikken, er det antall treff eller antall unike enheter? Men det kunne jo vært interessant å vite mer om. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 I am the 2% 2 Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tar du Android telefon vs iOS telefon sikkert inkludert ipod touch, blir det 32% vs Apple iOS 21% Samsung vs Apple iPhone og ( iPod touch?) 27% mot 21% Er absolutt ikke verst. Hvordan var det for ett år siden? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 I am the 2% Du er nok ikke alene om den 2%'en gitt. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Spørs litt åssen de måler, på dolphin browser så pleier jeg å velge ipad som identifikasjon på min tf300 pga på noen nettsider så har man mobil og egen ipad versjon,mobil siden er altfor dårlig på en 10 tommers skjerm mens desktop versjon er for mye ressurskrevede Lenke til kommentar
Jakob Andreas Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Jeg er blant de to prosentene som bruker Galaxy Nexus :] Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er imponerende av Nexus 7 å oppnå 1% når de knapt er lansert i Norge. 16GB-modellen selges kun i 7 nettbutikker, og kun 2 av dem har dem på lager. Apple iPad har vært i fritt slag i to år, og er kommet i fjerde generasjon. Dagens utgave selges av 72 nettbutikker. 2 Lenke til kommentar
aabxx Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Ligger windows phone inne blant de 11 % ukjente tro? Identifiserer ikke wp seg på samme måte som andre mobiler? Kaken skriver seg til 100% og det finnes mange mobiler utenom de nevnte som identifiserer seg. Alle andre har åpenbart blitt kastet inn i "ukjent"-kategorien. Som antageligvis er en mindre god overskrift og burde ha blitt kalt "annet". 1% var minstekravet for å få egen seksjon. Windows Mobile dekket vel ikke det kravet. Husk imidlertid at hvis Windows Mobile lå på akkurat 1% i mobiltelefonsegmentet, hadde de likevel ikke kommet med da nettbrett også er tatt med (ukjent-kategorien utgjør noe sånt som 17% hvis man tar bort nettbrettene). Endret 26. november 2012 av aabxx Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva med å splitte opp i-dignsene etter generasjoner også? 1 Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Kaken skriver seg til 100% og det finnes mange mobiler utenom de nevnte som identifiserer seg. Alle andre har åpenbart blitt kastet inn i "ukjent"-kategorien. Som antageligvis er en mindre god overskrift og burde ha blitt kalt "annet". 1% var minstekravet for å få egen seksjon. Windows Mobile dekket vel ikke det kravet. Husk imidlertid at hvis Windows Mobile lå på akkurat 1% i mobiltelefonsegmentet, hadde de likevel ikke kommet med da nettbrett også er tatt med (ukjent-kategorien utgjør noe sånt som 17% hvis man tar bort nettbrettene). Burde dere ikke kalt ukjent for andre hvis de er kjente i deres systemer? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hører til mindretallet med min Galaxy Note 2. Akkurat slik jeg liker det. Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 I am the 2%Du er nok ikke alene om den 2%'en gitt. Det tror ikke jeg.... htc one x Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Litt morsomt at det ikke er nevnt i artikkelen at Apple har over dobbelt så så mange prosent som samsung... Så overskriften er jo litt feil... Burde vel sammenligne iOS mot Android.... Og da vinner jo iOS lett som vanlig. Finnes sikkert et par 100 tusen flere android mobiler i norge, men fortsatt en begredelig andel av disse blir brukt som smarttelefoner.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Litt morsomt at det ikke er nevnt i artikkelen at Apple har over dobbelt så så mange prosent som samsung... Så overskriften er jo litt feil... Burde vel sammenligne iOS mot Android.... Og da vinner jo iOS lett som vanlig. Finnes sikkert et par 100 tusen flere android mobiler i norge, men fortsatt en begredelig andel av disse blir brukt som smarttelefoner.... Rent mobilmessig, så ligger jo android langt over, så jeg skjønner ikke helt hvordan dette har relevans til kommentaren din? AtW Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Og hvor mange bruker tradisjonell PC kontra mobil/nettbrett? Lenke til kommentar
Snubble_bil Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det som overrasker meg med den oversikten er at kun 11% bruker andre enheter enn de 9 som er nevnt. Det viser absolutt hvor dominerende Samsung og Apple er i markedet. sikkert generasjonen som er på doro og de gamle nokia modellene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg