Skimaster92 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 (endret) Jeg har tatt fagbrev som tømrer, men skal ta studiespesialiserende til neste år, for jeg er ikke sikker på om jeg vil være tømrer resten av livet. Jeg har funnet en linje som er for folk med fagbrev som gir studiekompetanse. Denne heter Påbygging til generell studiekompetanse etter yrkeskompetanse. Noen som har erfaring fra denne linjen? Er det akkurat som det vanlige påbygingsåret? Regner med at man kun går i klasse med folk som har tatt fagbrevet? Ser det er denne timefordelingen: 10t-norsk 5-matte 3-naturfag 5-historie Er det mulighet for å legge til noen fag her, kjemi, fysikk osv? Hvis jeg tar alle disse fagene har jeg mulighet for å gå videre innen idrett fks? Mulighet for å ta opp igjen engelsk for å forbedre denne karakteren? Endret 26. november 2012 av Skimaster92 Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Det er ikke mulig å utvide det opplegget som linjen du går på tilbyr, men du kan melde deg opp i de fagene du ønsker som privatist ved siden av .. Da er det bare å velge de fagene som tilsammen med gen.stud. vil gi deg spes.stud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå