Anonym259235 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har nå for tiden Logitech Z523 til å spille musikken min på, men er ikke helt fornøyd med tanke på hvor høyt jeg kan spille, selv om jeg har de på et ganske lite rom. Derfor vil jeg nå kjøpe nytt og bedre. Jeg vil ha god lyd og kraftig bass, da jeg mest vil høre på "bass-musikk" (dubstep, glitch hop, rap, osv.). Tror dere at disse er passende? Hvis ikke, hva kan jeg kjøpe som fyller kravene mine, uten å overstige ca. 2000 kroner? Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Har nå for tiden Logitech Z523 til å spille musikken min på, men er ikke helt fornøyd med tanke på hvor høyt jeg kan spille, selv om jeg har de på et ganske lite rom. Derfor vil jeg nå kjøpe nytt og bedre. Jeg vil ha god lyd og kraftig bass, da jeg mest vil høre på "bass-musikk" (dubstep, glitch hop, rap, osv.). Tror dere at disse er passende? Hvis ikke, hva kan jeg kjøpe som fyller kravene mine, uten å overstige ca. 2000 kroner? Anlegget du linker koster 3000 kr da... Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 Står 3000 der, men ligger på 2000 på mange andre nettbutikker. Tror Elkjøp tok 2000 for den, de også. Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Kjenner en som har anlegget du linker og jeg syns det trykker veldig bra, ble også anbefalt av vedkommende jeg kjenner Her har du link til anlegget: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746826 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 Hvorfor 5.1 når du skal ha anlegg til musikk...på begrenset budsjett? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 27. november 2012 Forfatter Del Skrevet 27. november 2012 Var på Elkjøp og spurte en stund tilbake, og da ble jeg anbefalt de. Som sagt i førstepost så kan du gjerne komme med tips til andre sett/høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå