treskopus Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg kan forresten nevne at jeg har blitt ufrivillig onkel noen ganger og blir det en gang til om to måneder. Men det plager meg ikke. Hvordan kan du bli ufrvillig onkel uten at det plager deg? Lite logikk å finne der. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvordan kan du bli ufrvillig onkel uten at det plager deg? Lite logikk å finne der. Vel jeg har blitt ufrivillig onkel. Men nå har jeg ingen forpliktelser -verken juridiske eller moralske- what so ever. Så får meg er det bare hyggelig å ha en nevø. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Du som er trollet her i denne tråden at the moment. 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Er det en bæsj du mater den bjørnen med? Unødvendig kost 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Er det en bæsj du mater den bjørnen med? Unødvendig kost 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Hvordan kan du bli ufrvillig onkel uten at det plager deg? Lite logikk å finne der. Det er riktig. Jeg brukte ordet "ufrivillig" for å uttrykke at søstera mi ikke rådførte seg med meg på forhånd. Egentlig er jeg fullstendig nøytral til hvor mange barn hun får eller hva hun ellers foretar seg. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 7. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2012 Da har du missforstått noen begreper, det svarer ikke til "ufrivillig" på noe som helst vis. Gud.... Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2012 Del Skrevet 7. desember 2012 Jeg prøver igjen: Jeg brukte ordet "ufrivillig" for å uttrykke at søstera mi ikke rådførte seg med meg på forhånd. Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Ja, det er en svært merkelig bruk av ordet "ufrivillig". Jeg foreslår at du chiller med en banan istedet for å tenke så mye på tunge tema Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Takk for tilbudet, men jeg synes ikke at temaet er så tungt. Du kan ha dine meninger om ordbruken, men vær klar over at du ikke skriver korrekt norsk selv. Kanskje du vil la være å henge deg opp i enkelte ord og heller svare på problemstillingene du får i tråden? Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 8. desember 2012 Del Skrevet 8. desember 2012 Du, treskopus, mener ikke ufrivillig. Du mener motvillig. Er det flere enn meg som begynner å bli lei av disse trådene til treskopus? 2 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 8. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2012 Er det flere enn meg som synes du kan gå et annet sted å leke? Ja Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Er du kjent med funksjonen for såkalte "plusser" her på forumet? Nei. Lenke til kommentar
Den Allmenne Skrevet 9. desember 2012 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg er villig til å strekke meg litt lenger enn pusen. Jeg foreslår at absolutt alt per definisjon er forbudt, inntil man har hatt en folkeavstemning om at det er lov. Det betyr at alt vi gjøre må være akseptert av et flertall, og sånn vil vi få et mer rettferdig samfunn, siden alle bestemmer alt om alle, enten det er hvorvidt det er akseptert at man spiser yoghurt-is, hører på hip-hop musik, maler bilder med akrylmaling, eller har sex med buttplug. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du, treskopus, mener ikke ufrivillig. Du mener motvillig. Er det flere enn meg som begynner å bli lei av disse trådene til treskopus? Ikke les dem da, ærlig talt.. 1 Lenke til kommentar
treskopus Skrevet 10. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2012 Ja, det der blir for dumt, Christian K. Jeg foreslår du finner en sandkasse å leke i fremfor å henge i tråder du misliker. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 (endret) Oj, er det mulig? Påtvungne familieroller faktisk. Vel, om man virkelig har så mye imot å være tante/onkel etc. kan man jo enkelt bare si ifra til den/de det gjelder at man ikke ønsker å påta seg denne rollen. Synes forøvrig synd i familien din. Endret 10. desember 2012 av Extraterrestrial 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå