Gå til innhold

playstation 3 super slim 12gb harddisk installering

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 12gb versjon av playstation 3 som jeg har tenkt til å installere inn en harddisk 320gb/500gb. Harddisken må være 2.5" sata.

Problemet er det at det ikke følger med en slik "bracket" i 12gb modellen. Er det noen som vet om jeg er absolutt nødt til å kjøpe en orginal som dette: http://www.ebay.com/...=item51a4325e0e

Eller kan jeg putte inn en annen type kjøpt fra f.eks komplett? Finner foreløpig bare monterings adaptere fra 2.5" til 3.5"

Endret av gallsman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en spesiell bracket som passer inn i Playstation så du må nok kjøpe den saken der, eller en kopi av den.

Evt. kan du gjøre som meg og bare putte den i uten bracket, og støtt den opp med noe på hver side så den står stabilt og ikke får kontakt med "veggene".

Lenke til kommentar

Det er en spesiell bracket som passer inn i Playstation så du må nok kjøpe den saken der, eller en kopi av den.

Evt. kan du gjøre som meg og bare putte den i uten bracket, og støtt den opp med noe på hver side så den står stabilt og ikke får kontakt med "veggene".

hmmmm, får kanskje bare kjøpe harddisk først, og deretter bare se situasjonen ann. Ulempen med den metoden vil jo være hvis ps3`n skal flyttes på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...