HEE Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 hei alle sammen nå håper jeg virkeligen på god hjelp hilsen en litt fortvilet p4 kjøper.. dette er blitt tatt opp før men med annet mainbord jeg skal etter vært prøve og få mitt p4 system til og virke problematikken er forsåvidt veldig enkel jeg får på mitt nye asus kort en feil som heter "inncorect agp card" og i følge manualen til asus så betyr det at mine skjermkort kjører 3,3 volt og ikke 1,5 jeg har selfølgelig sjekket dette med mine lavrandører har et gainward ti4200 og radeon 9700 pro desse skal kjøre 1,5 volt som er riktig i fårhold til det hovedkort takler har hatt systemet oppe med pci skjermkort som jeg hadde liggenes fikk flashet biosen til v 1006 som er den siste til dette asus kortet uten noen hell der og så da spør jeg meg selv jeg må ha jevelig uflax med desse asus kortene de andre er jo akkurat samme feil på !! for de andre topicene se her http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=8...7688&highlight= http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...5187&highlight= jeg begynner og bli kraftig lei denna incorect agp card ! noen må kunne svare meg på dette ! som dere ser i de andre topicene så er det med et annet mainboard men det er så jevelig rart at jeg skal få samme feil på et annet asus mainboard ! seriøst need som help!! det hovedkortet jeg har nå ligger info om det her http://www.asus.com/products/mb/socket478/...pe/overview.htm noe smartinger som snekker`n eller noen andre som har forslag ! ? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Her var de lite hjelp og få hva F#"¤#"¤ har jeg gjordt feil nå da Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Det er 9 stk som har sett på posten din. Altså, foreslår en litt mer beskrivende topic. Trodde selv det var noe problem med sata og firewire, så jeg gadd ikke å se istad. Det kan jo være det andre har trodd og Hadde jeg ikke sitti her og glana så hadde jeg nok ikke sett på posten din denne gangen heller Lenke til kommentar
HEE Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 siden det ikke er noen andre som gidde og se på denna topicen så for jeg vel skrive til meg selv da .... har nå testet med et radeon 9200 se kort guess what i worked får ikke feilen ?? men hvordan finne jeg ut hva slags spennig de gir de radeon 9700 pro og ti 4200 kortene mine jeg har nemelig les at de er 1,5 volt Lenke til kommentar
EC Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Hmmm... vi forsøker under "skjermkort, skjermer" for å se om det blir flere svar. Lenke til kommentar
v-vader Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 har samme problem med et annet asus kort. har spurt ati og div butikker og de sier at 9700 og 9800 er agp 8 1.5 volt. 9600 er bare agp 8 med 0.8 volt og fungerer derfor ikke med mitt. kortene trenger hvist 256 bits bus. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 yummy: takk skal du ha.. colaholiker: skal jo virke det da asus har jo satt opp en sperre med kort som ikke kjører 1,5 v på dette hovedkortet alså de kortene som kjører 3,3 v skal ikke gå men de som kjører 1,5 v skal virke ! har du snakket med ati ang dette ? Er virkeligen forvirret jeg!! Lenke til kommentar
HEE Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 noen flere forslag ? har foresten oppdatert biosen og uten håp .... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 ok, litt usakelig, men du kan begynne å sette tegn når du skriver. det er utrolig slitsomt å lese uten , og . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå