Sebbz Skrevet 29. november 2012 Del Skrevet 29. november 2012 (endret) Har spilt DayZ helt siden modden kom ut og synes fortsatt at det er like gøy som den første ganga jeg prøvde det Endret 29. november 2012 av Sebbz Lenke til kommentar
Holtmo Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Diablo II lod, har spilt det siden det kom ut og blir aldri lei. Hadde gledet meg til diablo III i årevis, men ble en smule skuffet da det ble sluppet ut. Zelda ocarina of time er også en klassiker, nintendo har gjort en kjempejobb på Nintendo 3DS versjonen 1 Lenke til kommentar
MohWarfighter Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Skyrim er et spill som du kan sitte hundrevis av timer på 1 år. Det er tusenvis av quests og tusenvis av ting å gjøre som for eksempel jakt på kjemper, dra til huler, stjele, drepe vakter med dine utrolige ''shouts''. Bare oppleve skjønnheten av den store verdenen. Den har vunnet mange priser. De har brukt 6 år ca å lage det! Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Alle Pokemon spillene. Tar de fram igjen og igjen, for tiden spiller halve klassen min spillene på telefonene sine. Lenke til kommentar
AvaloN - TLW Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Legend of the Dragoon er ett spill jeg fullfører en gang i året, og det har jeg gjort siden 2001. Du kan spille det med en emulator på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Fallout 3 (har 40 timer, og det bare på en save), er definitivt det spillet jeg oftest går tilbake til. Har rundet det snart 10 ganger.. Et annet spill vil nok også være Counter-Strike 1,6 og Source. Civilization 5 spiller jeg mye fortiden og, som jeg til tider lar være, men jeg kommer støtt tilbake. Selv spiller jeg ikke mye Skyrim, har egentlig ikke peiling på hvorfor. Endret 8. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Skyenet Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Kan ikke se at det er nevnt her, annet enn indirekte med DayZ, men ArmA 2 er ett spill som har bokstavelig talt uendelig potensiale hvis du har en gruppe å spille med og noen i gruppen er god på å lage missions. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Transport Tycoon, Command & Conquer Generals, Fallout 3, Battlefield serien og Elder Scrolls Morrowind, Oblivion og Skyrim. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Rollercoaster Tycoon... Av en eller annen grunn ramler jeg til stadighet tilbake til det gamle spillet. Gikk mange timer der i mine yngre dager, og det er ikke mer enn noen få måneder sida jeg spilte det sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå