kmelstein Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei sliter med at jeg ikke får bilde opp når jeg starter datamaskinen! Har prøvd og skiftet skjermkort, hardisken, fjernet batteri på hovedkortet og satt det inn igjen.. men ingenting ser ut til å fungere.. Hovedkort: MSI/P7N-DIAMOND skjermkort: Nvidia Geforce 8800 GTX Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Strømforsyningen er en vanlig synder, så du bør sjekke den. At PC "starter" trenger ikke bety at PSU er OK. Lenke til kommentar
kmelstein Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Strømforsyningen er en vanlig synder, så du bør sjekke den. At PC "starter" trenger ikke bety at PSU er OK. Strømforskyningen er en 750W. Dette er en maskin jeg fikk, så vet egentlig ikke så mye.. Men prøvde og starte den opp igår, og fikk ikke bilde på skjermen. tok ut skjermkortet og satte den inn igjen og da fikk jeg bilde på skjermen og fikk startet opp datan uten problemer, men etter 10-15 min ble det svart skjerm og har ikke fått liv i den igjen. har prøvd å flyttet over hardisken og skjermkortet til en annen maskin, og det virker der.. Lenke til kommentar
defjux Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hva slags kabel bruker du fra monitoren til datamaskinen? Evt. hvor setter du kabelen inn? Hvor setter du kabelen inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå