Susanne91 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Kunne noen sett kjapt over denne og sjekket hvilke svar som er riktig? Må ha 40% for å stå på denne, men får ikke vite svarene før 1 dag før ny retest for de som har under 40% altså 8 av 20 riktige. Hadde satt kjempepris på om noen gadd. Susanne Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 de 11 første m/forbehold: 1c), 2a), 3a), 4d), 5a), 6d), 7b), 8d), 9b), 10a), 11d) 1 Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 mulig d er 10d), 13b), 14d) 1 Lenke til kommentar
Susanne91 Skrevet 26. november 2012 Forfatter Del Skrevet 26. november 2012 mulig d er 10d), 13b), 14d) Tusen takk for svar! Hadde vært supert om noen kunne se kjapt på elektrodelen også. Når det gjelder oppgave 1,er jeg helt sikker på at det er alternativ a som er riktig. På oppgave 10, trodde jeg også at jeg hadde rett svar. Regnet over.. Hvordan kom du frem til svaret ditt på denne? Takk for hjelpen igjen. Susanne Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Tusen takk for svar! Hadde vært supert om noen kunne se kjapt på elektrodelen også. Når det gjelder oppgave 1,er jeg helt sikker på at det er alternativ a som er riktig. På oppgave 10, trodde jeg også at jeg hadde rett svar. Regnet over.. Hvordan kom du frem til svaret ditt på denne? Takk for hjelpen igjen. Susanne på 1 a) har du riktig ja, d gjelder for indre energien (U) i universet eller i et lukka system.. greit. på 10: hvis reaksjonen betraktes - så sees at S(produkter) - S(reaktanter)< 0 pga ant gass-molekyler ergo på 10: i tråd med 10 d) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå