Ny i gamet Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hei! Har et lite problem med å få slått av maskinen min: Har nettopp skiftet hovedkort, og etter det begynte maskinen min å restarte i stedet for å slå seg av. Slo av automatisk restart ved systemfeil, og da begynte jeg å få en feilmelding hvor det står at noe er galt, og maskinen slår seg av for å unngå å skade noe. Nederst er det nevnt en fil; nv_agp.sys. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 En av disse to burde kunne hjelpe deg, orket ikke lese dem akuratt nå. Hadde også vært fint om du opplyste hvilket hovedkort du byttet til. http://www.hardwareaccelerated.com/forums/...p?t=439&start=0 Og http://www.sysopt.com/forum/showthread.php...threadid=139513 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 Hvilket hk og skjermkort har du ? Lenke til kommentar
rwu Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 hadde ikke gidda å brydd meg om det... lager heller en batfil; copy/paste til shutdown.bat: shutdown -s -f -t 01 lagre på skriveborder, og dblklikke for og avslutte Lenke til kommentar
rwu Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 nv_agp.sys er ei systemfil for nvidia-skjermkortet ->sikkert en feil der... men hvis alt funker, så : shutdown -s -f -t 01 Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Byttet til Abit nf7-s v2.0... Har jo et pci-skjermkort (gainward geforce4 mx420), så det med agp-fila var jo litt merkelig... Noen ideer? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 hadde ikke gidda å brydd meg om det... lager heller en batfil; copy/paste til shutdown.bat: shutdown -s -f -t 01 lagre på skriveborder, og dblklikke for og avslutte :?: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Bytt PCI slott og installer skjermkort drivere på nytt Ikke bruk den som er nærmest AGP porten. Du kan også deaktivere automatisk restart ved feil i Windows hvis du har XP Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 Takk for hjelpen, det der med pci-driveren hjalp! Kan faktisk slå av maskinen nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå