larsarnold Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei På bildet ser dere problemet mitt. Så om formatering eller noe annet fungerer, så vil jeg gjerne vite. PS. jeg får ikke til å skrifte 'utropsteng', 'spørsmålstegn' og de alle andre tegnene jeg må bruke høyre shift tast til. TAKK. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Win 8? Har samme problem der,selv om virusprogrammet viser att alt er ok....så denne tråden følger jeg. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Nå har ikke jeg prøvd Win 8, men kunne du prøvd å restarte selve prosessen? Hvis du åpner kjør-kommandoen som admin, og så skriver du inn "services.msc", og så ser du om du finner "Windows Security Center". Se om du kan restarte den eller "stop" og "start" den manuelt. Mvh Faller Lenke til kommentar
larsarnold Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Jan Erik Engan - Har Windows 7. Faller - Finner ikke Windows Security Center blant tjenestene. Endret 25. november 2012 av larsarnold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå