Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Handle på kondomeriet.no - under 18 år

- Therese

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på straks 17 år som skal lage julekalender til kjæresten min. Har tenkt litt på noen "uskyldige" ting som sexspill eller glidemiddel/massasjeolje, og har hørt at de har mye bra på Kondomeriet. Jeg bor på landet, så det er ingen kondomeriet-butikker i nærheten (snakk om noen timers kjøring unna) og tenkte da at det kunne være greit å bestille på internett.

Jeg ser det står at man må være 18 år, men er dette veldig nøye? Jeg har vanlig Visa, som jeg kan bruke til å handle ting på nett. Er det da mulighet for at jeg kan bestille der? Er det noen som vet hvor strengt dette er, om det er mulighet for å gjøre det, eller er det noen som har gjort det selv?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her i Norge må man være 16 for å ha lov til å ha sex, men man må være 18 for å få lov til å se andre gjøre det, eller kjøpe diverse leketøy. Ganske idiotisk, for å si det mildt. Men jeg kan ikke tenke meg at det er så utrolig strengt om du ikke går for det aller verste du finner. Dessuten er du jo straks 17. Jeg ville tatt sjansen på å kjøpe noe, men holdt meg til litt uskyldige ting. Om du blir stoppet skjer neppe noe annet enn at du ikke får kjøpt noe.

Lenke til kommentar

Her i Norge må man være 16 for å ha lov til å ha sex,

Dette er feil.

Loven sier at en person under 16 og en over 16 ikke skal ha sex (med mindre de er like utviklet eller noe i den dur.) Loven tilsier ikke noe om to 15-åringer har sex.

Endret av Kimelimm
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker at du putter ordene Uskyldig og Sexspill i samme setning.

Det er ikke noe problem, jeg har handlet på kondomeriet (med Visa) siden jeg var 16/17.

Hallo, hvordan er innpakkingen ? bor forsatt hjemme og hadde vært veldig pinlig hvis foreldrene mine fant det ut så, er den nøytral eller lyser det sex og jævelskap av pakken ? :D

Lenke til kommentar

Hallo, hvordan er innpakkingen ? bor forsatt hjemme og hadde vært veldig pinlig hvis foreldrene mine fant det ut så, er den nøytral eller lyser det sex og jævelskap av pakken ? :D

Vi bruker kun anonyme esker og konvolutter i utsendelsene våre, og det vil ikke brukt sjenerende logoer. Du vil ikke motta reklame fra oss per post i etterkant, kun eventuell informasjon i pakken du har bestilt. Avsender utenpå pakken står som BEMER og gir pakken full anonymitet hele veien.

Dersom du ønsker tilbud pr. e-post kan du abonnere på våre nyhetsbrev ved å melde deg på via boksen i høyremenyen på siden, eller ved å huke av for dette i handlekurven når du bestiller.

Alle personopplysninger som lagres i våre databaser blir holdt fortrolig. Det vil si at de aldri blir ikke videresolgt til tredjepart eller brukt i noen som helst form for markedsføring. De ansatte i Kondomeriet AS har taushetsplikt også etter arbeidsforholdets slutt.

https://www.kondomeriet.no/side/anonymitet/21087249

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...