The Mad One Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg er nødt til å skaffe 40 000 kroner innen to måneder. Er maks fucked og jeg trenger de pengene. De skal ikke brukes på noe tull. Er det noen som kan hjelpe meg? Er villig til å gjøre (nesten) alt legalt og (ikke for) illegalt. Vær så snill og ikke skriv tull. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Forbrukslån da. Du klarer ikke å skaffe 40.000 på timelønn i løpet av to måneder uten utdannelse. Lenke til kommentar
xelp Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Hvor langt er du villig til å gå da, gutten min? Fra spøk til alvor; Mange banker som tilbyr forbrukslån, blant annet santander. Her er deres betingelser: -Fylt 25 år, bodd i Norge minst 3 år, fast inntekt på min. 200 000, ingen betalingsanmerkninger. Finnes sikkert andre banker som har mye greiere betingelser, men da sikkert med litt verre renter. Lenke til kommentar
Helgiman Skrevet 27. november 2012 Del Skrevet 27. november 2012 En bekjent tjente inn 70.000 kr etter 3 ukers hardt arbeid(tviler på at det var helt etter arbeidsloven). Dette var i Bergen, hos KTV gruppen. Forstått det slik at det er lettest på sommerstid når de fleste fastansatte har ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå