danielwxa Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har usb-nettverkskort på min stasjonære pc, dette funker dårlig. noen som vet hvordan jeg kan få bedre nett ? (Sitter for langt unna til å koble til router) Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har usb-nettverkskort på min stasjonære pc, dette funker dårlig. noen som vet hvordan jeg kan få bedre nett ? (Sitter for langt unna til å koble til router) Strekk en lang kabel fra router til PC'en din hvis det lar seg gjøre? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har usb-nettverkskort på min stasjonære pc, dette funker dårlig. noen som vet hvordan jeg kan få bedre nett ? (Sitter for langt unna til å koble til router) Sett inn et internt nettverkskort. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Det hjelper ikke å sette i internt nettverkskort. Disse er ikke bedre enn dongle med ekstern antenne. Løsning er nettverkskabel, homeplug eller en kraftig nettverksdongle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå