frnyborg Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Noen som vet om det finnes åpene gratis newsgroup servere? Telenor la jo ned sin i fjor ser det ut til ( news.online.no ) Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 For tekst eller binary? Det bør alltids være mulig å finne en gratis tilbyder for tekst. Om du kun er interessert i å lese, så kan du jo bruke Google News. Jeg tror ikke - uten at jeg skal si det sikkert - at du får postet gjennom dem. En billig block-pakke hos en leverandør vil uansett gi deg tilgang i evigheter om du kun er interessert i tekst. For binary? Det finnes sikkert noe gratis, men da kan du være rimelig sikker på at tjenesten er elendig. Premium-leverandører har store utgifter siden det tar så ekstremt med plass og båndbredde. Men mange av dem tilbyr en gratis prøveperiode. Og Telenor la vel ned news-serveren sin i 2005 om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 for tekst: Eternal September. Du må registrere deg for å bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå