Worldofwarcraft Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Vel, jeg har et problem med at jeg ikke får skrevet @. Alt Gr + 2 fungerer ikke, men for eksempel Alt Gr + 8 fungerer ( [ ) Jeg har søkt rundt om kring nå i håp om og finne noe, men ingenting som fungerte. Er det noen som kan hjelpe meg? Takk Lenke til kommentar
Worldofwarcraft Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Okei, satt og fiklet litt rundt og lukket Asus Gpu Tweak. Da fungerte plutselig alt. *noob question* Er det nødvendig for meg og ha Asus Gpu Tweak gående i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Nei, med mindre du vil at Asus GPU Tweak skal "fikse" på skjermkortet, så kan du bare stenge det ned. Tror GPU Tweak brukes til "klokking" av skjermkortet. 1 Lenke til kommentar
Worldofwarcraft Skrevet 25. november 2012 Forfatter Del Skrevet 25. november 2012 Nei, med mindre du vil at Asus GPU Tweak skal "fikse" på skjermkortet, så kan du bare stenge det ned. Tror GPU Tweak brukes til "klokking" av skjermkortet. Tusen takk Akuratt fått nytt skjermkort, så ble litt forvirret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå