Gå til innhold

BK: Blue moon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes du har fått til en god støyfjerning her jeg :)En fin og mørk innramming rund den fine blå fullmånen.Funker fint til tema etter min mening.

 

Tusen takk kent Rune :)

 

Selv om månen ikke var så blå, så skjønner jeg tittelen ;-) Pen innramming av vår drabant, og fine nattfarger på "tomrommet". :-)

Tusen takk Melvin!:)
Lenke til kommentar

Jeg synes du har tolket temaet riktig og jeg liker bildet veldig godt. Nydelige farger.

Tusen takk Cardinal G :)

 

Lekkert,topp til tema.

Tusen takk Tor :)

 

Godt jobba J 1 med et flott temabilde " Blue moon " God søndag fra Leif i Nord :xmas:

Tusen takk Leif I Nord :)

 

Veldig fin innramming av månen og lekre farger i bakgrunn, samt en fott måne - Jentungen 1

Tusen takk Birger :)

 

Veldig bra:)...har aldri fått til måne bilder:(

Tusen takk Jan Erik :) Vet ikke om jeg tror deg på det. :)
Lenke til kommentar

Veldig flott ramme rundt månen! Her i nord har vi bare blått lys nå om dagen, så det var uvant å se månen så gul (selv om den altså er blå...?)

Tusen takk Fredped! Bildet har ikke riktige farger. Månen var gul - men ikke så gul. Himmelen var nok blå og med rosa solnedgang.

Blue moon kalles det når det er fullmåne to ganger i en og samme måned. Det skjer visst med noen års mellomrom. Dette bildet er tatt 31.08.12 og da var det 2.gang med fullmåned den måneden. Jeg hørte om det på radioen - og visste ikke noe om det før da :)

 

Oppgaven er løst på flott måte her, bra.

Tusen takkk Jarle-60 :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...